Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har tidligere været i dialog med en her inde fra omkring et nyt logo til min hjemmeside. Da jeg var tidspresset og der gik nogle forskellige ting galt, bla en misforståelse omkring hvad logo jeg skulle bruge, endte det med ikke at blive til noget.

Nu er jeg dog blevet så tændt på ideen omkring et nyt logo at jeg har rykket datoen for hvornår jeg skal ha sendt mit tøj til tryk.

Tøjet skal bruges den 14 januar, så sidste frist til at sende logo til tryk er mandag den 9. dvs om 5 dage. Ved godt det er kort varsel, men kan du lave et logo der kan godkendes inden, så tøv ikke med at skrive til mig.

Hjemmesiden det drejer sig om er www.SPORT45.dk

Som sådan har jeg kun et krav, og det er at 45 bliver fremhævet, da vi kommer til at brande os lidt mere på [45]  Jeg ser gerne 45 er i hvid/rød

Kom med dine forslag og din pris, gerne i en PM.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:15

Nej modtog aldrig noget fra dig efter du skrev du ville kigge på rettelserne. Jeg tjekker lige dem ud og skriver en mail til dig senere.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:23

Og husk blot sat op som en skitse, ikke noget færdigt arbejdet.

Vi håber du finder dem interessant.

God dag 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:38

Vender lige tilbage i aften eller imorgen, ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)