Hej Sonny Uden SEO modulet fra Scannet kan jeg klare flere side 1 placeringer, men på Børnetøj er jeg på side 4, men som Marcel siger det, så arbejder vi på sagen, for side 1 er selvfølgelig målet for mig, -ligesom det er for alle de andre i samme båd. Du kan gøre rigtig meget selv ved at skrive nogle fornuftige tekster på din side. Det klarede jeg mig fint med i starten og det gik faktisk slet ikke så ringe endda (hvis jeg selv må sige det), men de præcise placeringer kan jeg altså ikke lige huske, men jeg kom langt op, -også på side 1.. Konkurrencen på børnetøj er dog væsentlig skærpet, hvilket også er en af grundene til at jeg skrev, at jeg mener at du skal vælge et "både og". Først skal du sørge for at du selv skriver noget ordentligt tekst, så skal du nok investere i SEO modulet og så ellers alliere dig med en SEO ekspert, som kan lave noget arbejde for dig. Hvad det arbejde skal være må I sammen finde ud af. Der er mange ting, som kan gøres, men min vurdering er at det er individuelt hvad der rykker for dig og hvad du har lyst til både pengemæssigt og moralsk. |
Hej alle
tak for jeres mange imput og tilbagemeldinger.
jeg er blevet meget klogere i dag takket være jer
Mvh Sonny