Ha, jeg har fået stoppet en af mine adWords annoncer da google har opdaget at jeg ikke overholder reglerne. Well, det er jo fair nok - det kan jeg kun være enig i.
Det som er ''det sjove'' her, er at årsagen til at min annonce er blevet stoppet, er at jeg ved en fejl er kommet til at sætte 2 punktumer i slutningen af en sætning, faktisk ville jeg have haft 3 som jeg hidtil har fået godkendt - men den har så åbenbart fjernet 1 da der ikke var mere plads, uden jeg har lagt mærke til det.
Syntes bare det var en sjov mail at få her tirsdag formiddag og ville blot dele mit grin med Jer andre :)
Her er en del af den mail som google sendte mig, efter at have deaktiveret min annonce:
<snip> GÆLDENDE REGLER: Tegnsætning og symboler: Ifølge afsnittet ''Annoncens stil og sætningsopbygning'' i Redaktionelle retningslinjer tillader vi ikke overdreven eller unødvendig tegnsætning eller brug af symboler. Følgende er eksempler på tekst, der ikke overholder retningslinjerne:
1.)***Google AdWords*** 2.) Udråbstegn i annonceoverskriften 3.) Du kan h@ndle på Google for >>kun $ 4.) Gode tilbud 4 U </snip>