Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i Asien eller??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med drømme om at starte virksomhed. Mine idéer finder sted under tøj- og tekstilbranchen, hvor jeg kunne forestille mig at få produceret egne produkter i udlandet. Jeg tænker lande som Kina, Indien, Vietnam eller andet alternativ.

Mit problemområde er know-how. Er Asien en god idé, eller kan Østeuropa bruges? kan det betale sig? Er de kreative og kvalitetsmindede? 

Herunder, hvordan jeg kan skabe kontakten? hvor skal jeg lede? er det bedst med egen søgning i landet? er telefonopkald brugbare?

Jeg har mange spørgsmål. Men jeg vil meget gerne høre folks meninger eller endnu bedre - erfaringer.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har danske kontakter i kina, som lever af at formidle og producere i kina for bla Grundfos, danfoss, kansas, hks, osv de har specialiceret sig i at skabe eruopæiske kvaliteter produceret i kina. fordelen ved lige præcis disse gutter er at de er bosiddende i kina og selv står for den aftalte kvalitetskontrol og import delen til danmark. send mig en mail så skal jeg sætte dig i forbindelse med dem. du kan sagtens komme i kontakt ved bla skype video opkald eller viper på android, facetime på appel.

send en mail: telkadennis@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)