Jeg er ved at oprette mit eget firma hvor jeg tilbyder vejledning til forældre ud fra Marte meo metoden. Jeg har følgende spørgsmål: Hvordan skal firmaet registreres, skal jeg fx. have et cvr.nr? Skal jeg momsregistreres? Da det kun er en bibeskæftigelse forventer jeg ikke så høj en indtægt. (under 50.000 årligt) Jeg skal bruge videokamera og computer som arbejdsredskab, kan udgifterne til dette fratrækkes? Hvad med udgifter til fx. bøger, kurser og lignende? Venlig hilsen |
Start af enkeltmandsvirksomhed.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Hvad har du problemer med, når du forsøger at oprette et indlæg? |
// Jesper Skov
Jeg ved ikke lige hvorfor første side kom afsted uden tekst, men nu ser det da ud til at virke ![]() |
Hej Heidi På din profil ser det ud som om du bor i Storkøbenhavn, og derfor vil jeg indbyde dig til at deltage i dette møde, hvor du netop får svar på mange spørgsmål om fradragsberettigede udgifter: |
Hej Anette Tak for dit svar på mit indlæg. Desværre kan jeg ikke åbne linket inde på din hjemmeside til selve inbydelsen, kan du prøve at tjekke om linket virker for dig ![]() |
det virker fint hos mig, men hvis du sender mig en e-mail, kan jeg sende dig indbydelsen udenom systemet. Enten ved en PM herinde eller ved at skrive til anette@inloco.dk. Mange hilsner |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)