Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content i forbindelse med flytning til anden blog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da  min blog efterhånden bliver oversvømmet med indlæg om et emne jeg ikke fra starten havde tiltænkt den, har jeg købt et nyt domænenavn hvor jeg opretter en ny blog og lægger disse indlæg over på, da jeg har meget mere at sige om emnet.

Planen er at slette indlæggene fra min oprindelige blog, og derefter smide dem på den nye blog, men vil dette give nogle problemer i forhold til dublicate content? Er der noget jeg skal være opmærksom på, eller er google ligeglad med at indhold på den måde flytter domæner, når bare det bliver slettet der hvor det blev offentligtgjort først?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:53

Rasmus Fredslund Hansen:

Da  min blog efterhånden bliver oversvømmet med indlæg om et emne jeg ikke fra starten havde tiltænkt den, har jeg købt et nyt domænenavn hvor jeg opretter en ny blog og lægger disse indlæg over på, da jeg har meget mere at sige om emnet.

Planen er at slette indlæggene fra min oprindelige blog, og derefter smide dem på den nye blog, men vil dette give nogle problemer i forhold til dublicate content? Er der noget jeg skal være opmærksom på, eller er google ligeglad med at indhold på den måde flytter domæner, når bare det bliver slettet der hvor det blev offentligtgjort først?

På forhånd tak for hjælpen.

Hej Rasmus

Du skal blot sørge for at lave 301 redirects fra den gamle URL til den nye, så får du ingen problemer med dublicated content.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 14:11

Tak for svaret.

Men jeg planlægger at slette nogle af siderne så de slet ikke optræder på den gamle blog, hvorfor jeg med wordpress ikke kan lave redirects (eller jeg ved i hvert fald ikke hvordan). Får jeg så et problem med de sider?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Fredslund Hansen:

Tak for svaret.

Men jeg planlægger at slette nogle af siderne så de slet ikke optræder på den gamle blog, hvorfor jeg med wordpress ikke kan lave redirects (eller jeg ved i hvert fald ikke hvordan). Får jeg så et problem med de sider?

Selvom siderne slettes på den gamle side kan du sagtens lave redirects.

Prøv at søg på redirect plugin for wordpress.

Du indtaster blot den gamle URL der ikke længere eksisterer og redirecter den til den nye URL hvor indlægget nu ligger.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 14:26

Tusind tak for svarene. Så kan jeg jo roligt gå videre med arbejdet :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)