Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office Financials 5

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt dette regnskabssystem de sidste 5 år, men har nu problemer med det, kan ikke få lov til at oprette et nyt regnskabsår. Jeg tror det er ifm at jeg har skiftet PC problemet er opstået og at det har noget med Access at gøre. Tidligere har jeg kunne få mailsupport ved at skrive til dem. Problemet er at deres (Lykke Gruppen) hjemmeside ikke længere eksistere. Så er der nogle der ved hvor jeg kan få support henne til dette program eller nogen der sidder inde med erfaring med det og kan hjæpe?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:29

Hej Karina

Jeg har selv brugt Office Financials for nogle år tilbage men bruger det ikke mere prøvede at installerer det sidste år på min nye computer og det gik galt ved ikke hvorfor.

Kan se på CVR at firmaet er lukket ned i November mdr. og fandt et tlf nummer på google 21733798 den siger ikke hvem der har nummeret og den blev ikke taget.

Jeg mener at det var et one mand firma så du skal nok prøve dig frem.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:17

Hej KarinaD,

Jeg ved godt der et et stykke tid siden du har skrevet denne indlæg men jeg prøver allievel.

Jeg vil høre dig om du er kommet nærmere til finde Lykke Gruppen? Jeg er  også bruger af denne regnskabsystem og har brug for koderne.

Tilmeldt 17. Oct 07
Skrevet kl. 15:35

Nej desværre... Jeg fik det dog til at virke ved at starte helt forfra oprette kontoplan og indtaste åbningsbalance m.m., men frygter at nu når jeg skal oprette nyt regnskabår igen at det ikke vil virke :-(

Koderne havde jeg heldigvis liggende på en mail fra dengang jeg bestilte programet og de virkede stadig.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:48

Lidt data for NN giver mig følgende... Så uden at skrive navne i tråden, vil jeg måske anbefale at tage dem og lave en krak eller DGS..

Der kunnne jeg ihvertfald finde et par telefonnumre :)

J
eg ville dog nok overveje skift til et andet system uanset hvad....

Tilmeldt 6. May 10
Skrevet kl. 16:16

Mange tak, Smith, Det var en fantastisk hjælp.
Jeg fandt frem til ejeren og fik en snak med hende.

Tak for hælpen.:)

Tilmeldt 6. May 10
Skrevet kl. 16:17

Tak for svaret Karina,

Løber du i problemer må du gerne kontakt mig:)

Tilmeldt 17. Oct 07
Skrevet kl. 12:56

Hej B&G

Ja så kom problemerne da jeg skulle oprette et nyt regnskabsår. Så hvis du har nogle kontaktoplysninger på firmaet der har programet er jeg meget interesseret i disse, det ville være en stor hjælp :-)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:10

KarinaD:

Hej B&G

Ja så kom problemerne da jeg skulle oprette et nyt regnskabsår. Så hvis du har nogle kontaktoplysninger på firmaet der har programet er jeg meget interesseret i disse, det ville være en stor hjælp :-)

SKIFT !!!!!! DU SIDDER MED ET UDTJENT SYSTEM!

Ellers har jeg allerede postet deres kontaktoplysninger længere oppe.... Med en simpel søgning på Google kan de altså findes ret nemt :)

Tilmeldt 6. May 10
Skrevet kl. 14:33

Hej Karina,

Jeg var meget heldig at jeg kunne finde frem til dem, de oplysninger som findes er forældet. Jeg ville købe program koderne såden som jeg kunne videre udvirke på den, men efter flere forsøg har jeg næsten opgivet. 

Programet tilhøre et ægtepar som er skilt, og firmaet er lukket. De yder heller ikke service eller hjælp på den regnskab programet. 

Så jeg tror at Hr.Smith har ret i hvis du gerne vil fortsætte uden problemer så er det bedst at skifte:( Sorry:(

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)