Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Gang Til.... Dubli??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved godt der har været meget om Dubli her inde før i tiden, men hvad gør http://eu.dubli.com/ forkert, altså selve ideen er vel en udmærket auktions-side ide, eller er jeg helt ude i skoven?? 

DBH. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:19

Hvad bidrager de med? Deres "DK mall" er en samling affiliatelinks fra danske netværk. Målgruppen for de omvendte auktioner bliver forhåbentligt mindre og mindre. Deres musikservice findes i en gratis udgave for alle TDC og YouSee kunder, mens alternativer som f.eks. Wimp og Spotify er billigere og mindst lige så gode. Hertil skal lægges et dårligt ry for både dubli og omvendte auktioner generelt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:42

Nicolaj Thomasen:
Hvad bidrager de med? Deres "DK mall" er en samling affiliatelinks fra danske netværk. Målgruppen for de omvendte auktioner bliver forhåbentligt mindre og mindre. Deres musikservice findes i en gratis udgave for alle TDC og YouSee kunder, mens alternativer som f.eks. Wimp og Spotify er billigere og mindst lige så gode. Hertil skal lægges et dårligt ry for både dubli og omvendte auktioner generelt.

Jeg er enig. Det koster vel formentlig en formue at prøve at ramme det "unikke laveste bud" og udover det ser jeg ingen grund til at samle shopping og underholdning i en slags portal, hvis man vil underholdes ser man vel film på youtube eller hører musik andre steder - hvis man vil shoppe går man vel til amazon eller DBA.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)