Hej Amino'er :-) Jeg har altid holdt af godt design, og har i den seneste tid leget lidt med Google SketchUp (3D-program) og tegnet en stol med et gennemgående tema af geometriske figurer. Jeg vil gerne have lidt feedback på det design jeg er nået frem til, er det noget i synes er pænt? http://www.esbenbjerre.dk/A001.dae Mac-brugere skal gemme filen og åbne den i Billedfremviser (bare rolig den er uskadelig, men i får muligvis en advarsel pga. filtypen) Windows-brugere - jeg er ikke klar over om i kan åbne .DAE som standard eller i skal have et plugin til det :-) Jeg er ikke nået så langt med evt. produktion og salg, men mine tanker er, at få produceret nogle få enheder (omkring 50-100 stk.) Med hensyn til materialevalget forestiller jeg mig enten plastic eller træ. Det ville nok ende med at være plastic; helst formstøbt eller CNC-fræset ud af én klump plastic. Markedsføringsmæssigt ville jeg fokusere på, at det er dansk design og produceret i Danmark, og slå mig lidt på at man skal "støtte de nationale producenter" der laver kvalitet i stedet for at hælde penge i f.eks. Kina. Jeg er klar over, at tendensen der trækker mod designprodukter ikke er så stærk i krisetider osv., men prismæssigt forestiller jeg mig heller ikke, at den skal koste over 1000,- pr. enhed og derved være en (efter min mening) dyr stol. Nå, til side med alt det - hvad synes i om designet? Kolde og kontante svar foretrækkes frem for svar der er pakket ind i vat ;-) |
Forsøgte, men jeg kan ikke se en dyt andet end noget der ligner en slags kildekode