Hej alle, Jeg er gået i gang med at sætte nogle affiliatekampagner op på facebook og har læst mig frem til, at det er bedst at teste flere forskellige versioner af hver kampagne for at finde ud af, hvilken der konverterer bedst. Jeg har læst Jonathan Volks guide til affiliate marketing, hvor han nævner at brugen af en PHP redirect på et vilkårligt domæne er den bedste måde at tracke sine forskellige kampagner på. Jeg ved dog ikke helt om denne metode virker på de danske affiliatenetværk, da jeg ikke umiddelbart kan se hvordan man finder information om de subIDs, han henviser til... Er der nogle af jer der har et bud på, hvordan man kan holde styr på hvilke kampagner der konverterer hvad på danske affiliatenetværk som f.eks. euroads eller partnerads??? Vh. Peter |
ja det virke fordi den gør som følgende.
artikel side om forsikring har du en link til dit-domæne.dk\bedste-forsikring-1
når brugeren klikker på dette ling sker det at redirect på denne side sender kunden til euroads.dk/alfa-forsikring og brugeren ser det ikke.