Jeg er på udkig efter et fornuftigt videokamera med mikrofonindgang. Prisniveau 4-7.000 kr. Hvad vil du anbefale? Har bl.a. set SONY HDR-CX160 og Canon LEGRIA HF M31. |
Ser lige med ;-)/høre lige med.
Jeg er på udkig efter et fornuftigt videokamera med mikrofonindgang. Prisniveau 4-7.000 kr. Hvad vil du anbefale? Har bl.a. set SONY HDR-CX160 og Canon LEGRIA HF M31. |
Ser lige med ;-)/høre lige med. |
Har selv en SONY HDR-CX160 og det virker godt.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvilken mikrofon har du koblet på? |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg vil anbefale dig at lytte til det her podcast hvis du har tiden: http://pottercut.dk/jens-dalsgard/video-markedsforing/ |
Tak, har hørt det igen nu. Lyder som om Panasonic HDC TM700 er et godt bud. @ Niels Henriksen: Hvorfor bruger du egentlig ikke den eksterne mikrofon, nu du har indgangen? Har du et eks. på noget video, du har optaget med kameraet? |
@Branson - bruger kun kameraet til at lege med. I første omgang er det min knap 1 år gamle søn der får lov til at lege filmstjerne :) så der er ikke behov for ekstern mikrofon endnu men jeg vil da se på hvad der kan gøres. |