Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på TinTanks nye site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Vi er lige gået i luften med vores nye site, og ville gerne høre hvordan I oplever det.

Vi har (modsat vores gamle hjemmeside) forsøgt at præsenterer os bredere, og være mere imødekommende overfor  kunder, der ikke nødvendigvis ved meget om grafik, illustration og animation, men stadig har brug for vores ydelser.

Vi arbejder typisk med reklame- og kommunikationsbureauer, men også direkte med virksomheder, der har brug for præsentationer, tryk, mv...

Vi fandt et wordpress tema, som vi syntes fungerede rigtigt godt, og hyrede en programmør til at forestå med tilretningen af temaet, så det passede mere til os.

Sitet findes her: www.tintank.dk.

Jeg ser frem til at høre hvad I synes.

Rigtig godt nytår :)

Jon, TinTank

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:43

tror ikke lige jeg har noget at pointere,andet end det er en god overskuelig side, hvor der ikke er for meget dikkedare, hvilke jeg tror er rigtig godt.så virker det ikke forvirrende, hvis man f.eks er nybegynder på det marked. flot opsætning og klare farver.

SUPER

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:51

Virkelig flot side, kan utroligt godt lide, at det er brugervenligt. ;o)

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:13

Skønt at høre, tak :) 

Ja, vores gamle site var et portfolierod, så det er helt rart at få ryddet op.

Og Wordpress er virkelig godt! Jeg er helt vild med det.

/Jon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

det er en fed side, sælger godt

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:03

Hej Jon.

Jeg kan først og fremmest rigtig godt lide jeres stil som grafikere i kraft af de eksempler, der vises på jeres projekter. Man kan måske sige, at den øvrige grafik, altså jeres egen hjemmeside, er meget simplistisk og ikke nær så "farverig" som de løsninger, I kommer med til jeres kunder. Men på den anden side så fremhæver det også eksemplerne på jeres arbejde og får dem til at springe endnu mere i øjnene. Det kan jeg godt lide.

Hvis jeg skal sige noget, jeg personligt ville arbejde lidt med, så er det nok udnyttelsen af pladsen på siden, primært den øverste del. På min bærbare kan man ikke se eksempler på projekter, før man scroller ned, og det giver mig et førstehåndsindtryk af en side, der lige umiddelbart ser lidt "tom" ud. Det kan sagtens være, at det bare er mig, og at andre er ligeglade med det, men jeg har selv kæmpet med det i form af et design til et af mine egne kommende Affiliate-projekter. Jeg elsker personligt at komme ind på en side, hvor jeg øjeblikkeligt får indtryk af, at her kan jeg finde en masse godt indhold.

PS! Se bort fra mit eget tekstforfatter-website, det er holdt meget "skrabet" (fordi jeg lyttede til den forkerte) og er noget, der vil blive ændret. Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:56

@ Flemming: tak. Godt at høre...

@TT: God feedback :)

Det med enkeltheden på sitet var netop at lade sitet være rammen udenom billedet - og den skulle altså ikke konkurrere om opmærksomhed. Det var grafikken det handler om :)

Jeg kan godt følge dig i det du siger med placeringen af vores egentlige produkt, men det øverste banner med de store illustrationer skulle gerne give folk lyst til at scrolle ned for at se mere, men jeg kan naturligvis tage fejl...

Jon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

kontakt siden få cvr nummer der , det skaber troværdighed

farver i bunden af siden som høre til disse logoer , dsb farver på deres logo med mere vis du kan finde ud ad det

social logoer mangler twitter og google plus husk lav alle i farver det sælger bedre

skriv mere om jeres projekter uden for hver i har lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:13

@Michael

CVR - yup. Og bank specs. 

Med hensyn til farver på logoer og socials, så er vi en grafisk virksomhed, så vi forsøger at tænke enkeltdelene ind som et sammenhængende site, så der ikke bliver klattet tilfældige farver, hvor det ikke er hensigtsmæssigt.  Men Twitter og google+ har du nok ret i skal smides på...

At holde kundernes logoer i gråtoner virker desuden ikke så prangende. Dem vi har valgt at vise på forsiden er forhåbentligt tilpas store til, at folk kender farverne i forvejen...

Under hvert projekt kan man læse noget om dem, hvad baggrunden var etc, men det er måske andet du gerne vil vide om dem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)