Jg er igang med min hjemmeisde,og har ønsker om at min baggrund skal være med mønster eller striber,men min rare hjælper er ikke bekendt med den slags. jeg har linktet til en tapethjemmeside,så i kan se hvad jeg mener. Er der nogen der ved hvor og hvordan jeg får sådan en baggrund,skal man betale mange penge for det måske. Alt hjælp ville være rart....og hvis det er "simpelt" i jeres Verden,så om der skulle være en der kunne hjælpe lidt til når du/i har tid,ville jeg være taknemlig.
Du må gerne kontakte mg og så kan vi sammen lige kort gå igennem hvordan du gør det. Jeg skal måske snakke med din hjælper der arbejder med det så vi kan finde ud af hvad det er for et system i laver hjemmesiden i først, og det er generelt ikke så svært, hvis du i forvejen har billedet med tapetet/mønsteret. Der findes mange frie af sådanne mønstre, som - afhængigt af hvad formålet er med din hjemmeside - kan benyttes uden videre. Skal du derimod have det specialdesignet så det er helt unikt, så kan vi også lige klare det, men det kommer nok til at koste et par kroner da grafikeren gerne vil have lidt for det, men hvis du vil gøre brug af nogle af de frie, så kan jeg godt hjælpe dig med hvordan det sættes ind som baggrund, hvis det er hvad problemet går ud på :-) Også uden du behøver at skule have den store pengepung op ad lommen :-)
ååh hvor er i søde alle sammen,og takker fo rhjælpen og især tålmodigheden. men hvad er det for nogle koder?? og hvad hjemmesiden er lavet i?? mhhh jeg har købt domæne og webhotel hos unoeuro.dk og afventer fra dkhostmaster den endelig bekræftigelse...hvis det har noget at sige?
Nu har du så fået webhotellet og bekræftelsen som dk hostmaster sender med posten kan ofte tage uger om at komme frem men det er ikke noget du behøver sidde og vente på for at komme videre. Er din hjælper ved at have lavet selve hjemmesiden til dig nu? I så fald, hvad laver hun/han den i for et program? Hvis vi ved det, så kan det være lettere at forklare hvordan du kan få den ønskede baggrund sat op.