Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af mailadresser til mailchimp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip@

But my Mailchimp account is automated as well - i guess ...

So i dont see the difference/ benefit is for me ?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at mailchimp har et API, hvor man kan adm. sine kontakter osv. jeg har ikke set nærmere på det, men det tyder på, at "alt kan lade sig gøre"...

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver kontaktformularen, webformen, som såkaldt double-opt-in (hvilket vi stiller krav om hos www.mailplatform.dk) - så vil dine messebesøgende skulle bekræfte deres tilmelding når de kommer til deres e-mail.

På den måde har du styr på den bekræftende IP-adresse - såvel i mailchimp som i andre systemer. Vi registrerer også denne i kombination med nøjagtig tid mv., for at undgå enhver tvivl omkring hvem der har tilmeldt sig. Noget andet, og MEGET vigtigt, du vil undgå med double-opt-in er, at konkurrenter eller andre, tilmelder egentlige spam-traps til dine lister.

På den måde vil du fremadrettet, også fra form på din hjemmeside, aldrig få snavsede lister. Snavsede lister vil på sige ødelægge din evne til at levere.

Læs mere her:

Råd nr. 5 – Køb aldrig modtagere til dit nyhedsbrev

Det femte gode råd går imod mange kommercielle interesser i Internet branchen: Køb ALDRIG nogensinde modtagere til dit nyhedsbrev og mailingliste. Det kan være fristende at tilkøbe 50.000 eller 100.000 modtagere, men det er i bedste fald ikke pengene værd – i værste fald kan det være en katastrofe for din forretning.

De fleste ”købe-lister” er fyldt med SPAM-traps, der vil ødelægge værdien af hele din mailingliste. En SPAM-trap er gamle udrangerede adresser, som modtageren har nedlagt for 1-2 år siden, og som den modtagne mailserver, f.eks. TDC, Hotmail, Gmail eller andre, har gjort til en fælde. Rammer du bare 1 af disse i din udsendelse, kan du risikere at alle mails til f.eks. Hotmail bliver rykket ned i SPAM folderen – i værste fald helt slettet.

Stammer fra denne artikel, som jeg har skrevet:

http://mailplatform.dk/artikler-presse/10-gode-rad-sadan-opbygger-du-en-god-mailingliste-og-faar-succes-med-dine-nyhedsbreve/

Kim

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)