Jeg forstår ikke hvorfor I kårer Danmarks bedste teleprissammenligning på en engelsksproget blog og jeg forstår heller ikke hvordan I når frem til vinderen (har en formodning). Har I overhovedet testet produktet?
Alle der bruger over 280 kr. om måneden på mobiltelefoni kan få et billigere mobilabonnement ved at skifte til Telenor, som Jeres testvinder slet ikke har med i sammenligningen.
Blandt de opgivne teleproducenter, som har været med på de sider vi har sat op mod hinanden - så var det klart den bedste side, da den var simpel og overskuelig.
280 kroner om måneden for telefoni er dog også en del, men det vil jeg ikke blande mig i! :-)
Det kan sagtens ske - Men da vi har testet de sider som stiller en simpel abonoment regner til rådighed, har vi sat dem op imod hinanden på området pris og brugervenlighed! Derved har vi fundet vores testvinder :-)
Det kan sagtens ske - Men da vi har testet de sider som stiller en simpel abonoment regner til rådighed, har vi sat dem op imod hinanden på området pris og brugervenlighed! Derved har vi fundet vores testvinder :-)
Fint nok. Vi har langt fra den bedste sammenligning, da det ikke har været her vi har haft fokus, men der findes altså langt bedre alternativer.