Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop eller ej?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er godt i gang med mit helt eget iværksætter projekt. Jeg skal sælge kursus og guidet ture. For at få fat i kunder vil jeg lave et hjemmeside som skal tilbyde mine services. Jeg er dog i tvivl om jeg skal lave en Webshop eller jeg skal gøre det via en alm hjemmeside ?
Er der nogen som har tips eller ideer?
Jeg tror personligt at det vil virke forkert at tilbyde mine services via en Webshop.

/tp

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:03

Synes det ville være bedre, at lave en alm. hjemmeside. :o)

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Det kommer jo an på mange ting, hvad har du det selv bedst med? 

- Har du overvejet om det ville have nogen effekt salgsmæksigt at have en webshop fremfor en informations-side? En webshop koster jo alligevel lidt mere at få lavet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Nogen som har bud på hvordan en sådan side kan se ud? Nogen som har link til andre sider med lign. Services

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Egentligt har testet en landing page og er sikker på at det holder i starten. Jeg vil ha det så simpelt som muligt. Alt crap er skåret væk. Men det giver sikkert ikke et professionelt billede af mig og virksomheden.

Jeg har kigget lidt på anderssondergaard.dk han sælger. Og når jeg kigger på hans side så er det ikke designet som der er postet millioner i! Undskyld til dem som har designet den. Men pointen her er budskabet på hans side. Han har haft stor succes i 2011

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:04

Det er ret svært at vurdere ud fra de forholdsvis begrænset informationer... Hvis du nu fx skulle sælge et online kursus med fx 10 steps på video synes jeg det skulle være shop.. Så kunne man nemt og hurtigt få adgang til det osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 19:10

Hej Thomas

Der er jo mange ting der siger for og imod med en webshop. Nødvendigvis behøves det jo ikke være en dyr løsning at få lavet en webshop som kan det som du søger. Et er jo også hvor mange "varer" du har på hylden... hvis du har 2-3 stykker så er det jo lidt overkill med en shop, men hvis du har flere forskellige ting på hylderne kan det jo være godt med en shop så evt kunder kan hvad den reelle pris bliver hvis de sidder og sammenligner på forskellige hjemmesider en sen aftenstime :)

Med vores hosted shop kan du redigere i opsætningen så du får en god bestillingsprocess. Desværre kan du ikke med vores system "købe bestemte dage" dvs ligesom at booke et hotel på bestemte datoer. Men du kunne jo lave events som du ligger ud som "varer" med forskellige datoer og derved kan brugerne klikke sig ind på de forskellige dage hvor du fx tilbyder "kursus x i weekenden uge 12" osv.

Så kan du lave forskellige ekstra tilvalg, så de kan indtaste antal deltagere, mad, overnatning, materialer osv så de i sidste ende får en totalpris for "kursus x" og så kan du jo lave det som en forespørgsel istedet for et reelt køb...

Det er nemmere at vise end skrive sig igennem :-) 

Jeg kan sende dig et login så kan du jo lige se vores system, så smid en mail på mof@ewebsystems.dk og så får du loginoplysninger til din egen shop. Gratis demo i 30 dage.

Hilsen

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Hej Kristoffer og jer andre der har svaret.
Jeg skal sælge skræddersyet Outdoor oplevelser primært i Norges natur. Fluefiske kursus, fiskerejser. Kajak turer og kajak kurser. Hvis det bliver en susses låner jeg op med dykkerture og kursus. Og herefter kommer der sykkel ture. Kort sagt så bliver det Outdoor oplevelser i Norges baghave. Laksefiskeri, fluefiskeri og kajak bliver de to store ting. Alt tilbydes til private og virksomheder tilbydes pakker hvor de kan kombinere de forskellige ting efter deres eget ønske.

Håber det er svar nok?

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:32

Tror også en hjemmeside ville være det nemmeste.

Lavede engang et naturkoncept hvor familier skulle finde hemmelige steder, de skulle starte et bestemt sted, køre efter triptæller og vejskilte. Så kunne børnene også hjælpe mor og far med at finde vej. Det førte altid ud til et flot skov eller naturområde, hvor man så skulle gå en bestemt rute.

Hvis du kan bruge noget af ideen er den frit tilgængelig.

Du kan se min ældgamle hjemmeside, som nok ikke bliver opdateret før børnene er store og det varer mange år endnu.

http://hemmelig.monbjergpil.dk/

Mvh

Lars Svane

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)