Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top 50 over hvem der skriver flest indlæg?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er kan det jo diskuteres hvad der er relevant og irrelevante indlæg. Jeg oplever ofte at provokerende, ligegyldige eller så men også irrelevante indlæg kan skabe en god debat. Et debatforum som denne bør og skal være andet end faglig udveksling....det skal også være skrig, råb, gråd og alt det andet.

hmm var det et irrelevant indlæg?

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:20
Dato: 30-04-2007 22:57:58 Forfatter: Nicolai Lønne Der er efterhånden så mange steder i vores dagligdag hvor kvantitet lader til at tælle mere end kvalitet, men hvorfor er det nu også gældende for Amino? For mit vedkommende så kender jeg udmærket de personer som bidrager med mange kloge ord, vise sætninger og nyttig viden.

Hej Nicolai og øvrige her i tråden.

Som det er nævnt i Nicolai´s indlæg syndes jeg Kvalitet frem for Kvantitet. Jeg har nu været oprettet her i  3/4 år og har i denne periode fået utrolig mange gode indput fra andre, men jeg har også fundet nogle stykker jeg syndes kommer med lidt flere guldkorn eller positive kommentare som bliver læst lidt mere.

Hans. Jeg kan godt lide Vestjysk Humor.Den med katten og fuglen (SWOT) var rigtig god. Så kan du skrive tak og få et ekstra indlæg til tredie pladsen.

Det er jo noget af et selskab du er kommet med i.

Mvh.
Thomas Bonde

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:47
Dato: 30-04-2007 23:19:34 Forfatter: selvpension45
Hans. Jeg kan godt lide Vestjysk Humor.Den med katten og fuglen (SWOT) var rigtig god. Så kan du skrive tak og få et ekstra indlæg til tredie pladsen.

Uha - det tør jeg ikke - dels kunne nogen opfatte det som irrelevant, og dels kunne andre tro, at placeringen rent faktisk er vigtig for mig.
Jeg sidder alene i min virksomhed og betragter Amino som en erstatning for kolleger. Derfor kommer der fra min side både saglige og mere ligegyldige indlæg. Jeg nyder også at læse nogle af de mindre faglige indlæg ind imellem.

mvh Hans

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:30
Det bliver spændende at se, om det nye Amino kommer til at indeholde en Top50 over "Mest relevante indlæg" :-)

Her er min liste over "mest irrelevante indlæg" (begrundet i parantes efter nøgleordet) - kan dog nok ikke lige finde nok til en Top50:

"Jeg har sendt dig en PM!" (Hmm... Giver næsten sig selv, gør det ikke?)
"Hvordan beregner man moms?" (...fordi det spørgsmål dukker op så ufatteligt mange gange)
"Jeg har en idé, men jeg vil ikke sige mere.. Hvem vil være med?" (Godt, så... Hvordan skulle vi vide det?)
"Jeg har en idé, men jeg vil ikke sige mere.. Hvad er den værd?" (Repeat from above...)
"Jeg køre på piller.... gør du???????" (Tråd som heldigvis har hvilet i fred i noget tid... Men indlæg, der forsøger at fylde andre med løgn hører under "irrelevant".)

Måske kan man undgå en del gengangerspørgsmål ved at have "sticky" tråde, som indeholder en masse guldinfo. Disse tråde er dermed altid øverst og har en forklarende titel.

Og... Bevares! Der skal dog være plads til at fyre irrelevante indlæg af - fordi alle ikke er ens og er enige om, hvad der er relevant og irrelevant. Det gør netop Amino så smukt :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:37

Og... Bevares! Der skal dog være plads til at fyre irrelevante indlæg af - fordi alle ikke er ens og er enige om, hvad der er relevant og irrelevant. Det gør netop Amino så smukt :-)

Der er desværre alt for mange, som ikke bruger hverken søgefunktionen eller Wiki inden de opretter en ny tråd!

Jeg finder svar på rigtigt mange af mine spørgsmål ved at bruge lidt tid i søgefunktionen...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)