|
Nu er kan det jo diskuteres hvad der er relevant og irrelevante indlæg. Jeg oplever ofte at provokerende, ligegyldige eller så men også irrelevante indlæg kan skabe en god debat. Et debatforum som denne bør og skal være andet end faglig udveksling....det skal også være skrig, råb, gråd og alt det andet. hmm var det et irrelevant indlæg? ![]() |
Dato: 30-04-2007 22:57:58 Forfatter: Nicolai Lønne Der er efterhånden så mange steder i vores dagligdag hvor kvantitet lader til at tælle mere end kvalitet, men hvorfor er det nu også gældende for Amino? For mit vedkommende så kender jeg udmærket de personer som bidrager med mange kloge ord, vise sætninger og nyttig viden.
Hej Nicolai og øvrige her i tråden.
Som det er nævnt i Nicolai´s indlæg syndes jeg Kvalitet frem for Kvantitet. Jeg har nu været oprettet her i 3/4 år og har i denne periode fået utrolig mange gode indput fra andre, men jeg har også fundet nogle stykker jeg syndes kommer med lidt flere guldkorn eller positive kommentare som bliver læst lidt mere.
Hans. Jeg kan godt lide Vestjysk Humor.Den med katten og fuglen (SWOT) var rigtig god. Så kan du skrive tak og få et ekstra indlæg til tredie pladsen.
Det er jo noget af et selskab du er kommet med i.
Mvh.
Thomas Bonde
Bliv gratis medlem