Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit blog project

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Aminoer!
- Undskyld med alle de tråde jeg har oprettet de sidste par dage, men jeg har virkelig bare skulle bruge så meget hjælp - og takket være jer aminoer, har jeg nu lært en masse ting.

Jeg besluttede mig jo for at jeg ville lave et par blogs, hvor jeg skriver om forskellige ting. Dertil fandt jeg så hurtigt udad at det ikke bare var sådan ligetil. Jeg skulle lære SEO, wordpress, subdomæner, og jeg ved snart ikke hvad.
Jeg fandt et SEO Plugin til wordpress, som fungerer udemærket, og det sparer mig for en del læsning mht. seo. - Jeg skal nok læse videre på SEO - rolig.

Jeg har nu fået lavet 3 blogs, og de er mere eller mindre færdige. Grunden til at jeg har lavet dem i subdomæner, er for at se hvilke der er potentiale i. Om et par måneder ved jeg forhåbentlig hvilke blogs der kører godt, og hvilke der kører dårligt. - Dem der kører godt, køber jeg et domæne til.
Jeg har ikke fået skrevet så mange artikler endnu - og dem jeg har skrevet, har jeg ikke gjort så meget ud af. Det var nu bare mest for at teste siderne.
Til at få besøgende kan jeg selvfølgelig det mest basale SEO, samt jeg har 2 facebook sider med tilsammen 18.000 likes - så de kan også hjælpe mig lidt med besøgende her i starten.

Mine blogs hedder:
blog.wazzo.dk
computerpro.wazzo.dk
gadgets.wazzo.dk 

Jeg vil gerne høre om det er fornuftigt det jeg har gang i. At vente med at købe domæner, og om jeg godt kan skaffe besøgende i længden.
- Er siderne fornuftige, eller er det bare til at skrotte (de små fejl der er, retter jeg selvfølgelig lidt efter lidt).

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:28

Hej Casper

Jeg har set på dine sider. Jeg ser umiddelbart ingen idé i disse sider, da de ligner utallige andre sider - altså selve de idéer du har med siderne. Efter hvad jeg kan se, så har du indsat en masse reklame for at tjene penge, hvilket der sådan set ikke er noget galt i.

Hvis du virkelig ville tjene penge på disse sider, så skal der noget unikt indhold til, som folk virkelig gider at læse, og som de ikke finder andre steder.

Jeg siger selvfølgelig ikke, at det ikke er muligt at lave disse sider til noget godt, men jeg vil meget gerne høre mere om, hvad dine fremtidsplaner er med siderne og hvordan du vil få besøgende til at kigge forbi netop dine sider.

Hvis det virkelig er noget du vil, så bliver det også til noget. :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:32

For at det ikke skal være løgn, så sidder jeg selv med siden Blogreklamer.dk, hvor jeg netop havde den idé at tjene penge på reklamer og annoncer, men det er ikke noget jeg har tid til - og slet ikke noget jeg vil bruge min tid på nu. Så jeg er selv et eksempel på at det ikke lige altid går som man regner med, netop med sådanne sider.

Man skal virkelig gide at bruge mange timer på at optimere siden konstant, også hvad angår SEO.

Ikke for at skræmme dig fra dit projekt overhovedet, men bare for at vise et eksempel på en side, som ikke er gået som forventet. :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Hvad mine fremtidsplaner med siderne er.
Jeg har altid haft en drøm om at have en blog eller 2, hvor jeg skriver om nogle emner som interesserer mig. Mine fremtidsplaner er vel nok at jeg gerne vil have en masse gode besøgende til mine blogge.
Jeg er selvfølgelig godt klar over at de ikke kommer af sig selv, og derfor har jeg også tænkt over hvad jeg interesserer mig for, og udfra det  lave en blog om det - så jeg ikke mistet interessen for at blogge om det. Så formålet med siderne er vel egentligt at jeg kan hjælpe nogle folk på nogle punkter, samt underholde folk med læsningen. - Og så selvfølgelig tjene et par håndøre - men det er ikke det jeg går mest op i.

Hvorfor folk skulle kigge forbi mine sider?
Ved at hele tiden at opdatere mine sider, regner jeg med at mine kommende ''læsere'' vender tilbage igen. (nogle af dem).. Udover det så vil jeg også arbejde på at de vil få nogle gode placeringer på google, på nogle bestemte søgeord. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

Trist at høre, hehe.
Men ja, jeg har tænkt over det - og det er også derfor jeg bruger subdomæner her i starten, så jeg lige kan lære ordentligt seo, samt om motivationen bliver ved med at være der. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:39

Hej

Kiggede lige hurtigt på blog.wazzo.dk og har et par kommentarer som vil hjælpe dig generelt.

Du bliver nødt til at skabe noget der udstråler kvalitet således at dine besøgende får lyst til at bruge tid på dit site... dvs. Skriv artikler der gavner folk, ellers glem det. Folk gider ikke læse artikler/indlæg på 200 ord hvor udbyttet er = 0  ligesom artiklen med tjen penge på adsense (http://blog.wazzo.dk/?p=97)

Skriv nogle artikler som skaber værdi for dine brugere, så vil det gå dig godt!

Derudover skal du huske at opdatere dine blogs ofte! Du kommer ikke let til det. At tjene sjove penge på at blogge kræver hårdt arbejde. Og gider du ikke/ er du ikke disciplineret nok til det, så er det bedre at starte med noget andet. 

Vent evt. med at smide reklamer på dine blogs, til du har leveret noget indhold som skaber værdi for de besøgende, ellers vil mange få et indtryk af at dine blogs kun er lavet for at tjene penge og det gider folk ikke.

Hvis du kan overkomme at lave artikler af høj kvalitet så kommer succesen til dig, hvis du bliver ved længe nok :)

Held og lykke

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:46

Hej igen Casper

Super. Hvis din motivation er der og bliver ved med det, er du helt sikkert på rette vej. Som Emil også skriver, så start med at skrive artikler med godt indhold, og vent eventuelt med reklamerne.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:52

http://blog.wazzo.dk/ trænger til et pænere logo. Ellers ret flot tema. Overskrifterne er også gode, da der er mange der søger på de emner du har skrevet om. Virkelig fin blog.

De andre vil jeg ikke følge op på. :o)

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56

lig det på eget domæne lettere ved seo at få højt med unik eget

ved køb domæne og lav en wordpress blog og nu når siden hurtigere ses kommer der flere besøgene og folk husk desuden eget domæne bedre selv da der er både blog navnet og det andet domæne i dit navn i bloggen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

Jeg er helt enig med dig - jeg arbejder på sagen mht. nyt logo :-).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)