Jeg har sammen med en rigtig godt kammerat startet et IT-konsulent firma, blot på hobby niveau, da vi begge er fuldtids ansat, men vi mangler et gratis faktureringsprogram eller et til meget billige penge - vi skal sende 1/2 fakturapr. måned lige i begyndelsen, så der er intet stort behov, og så ville det være rart hvis programmet kunde holde styr på kunderne også - hvad kan i anbefale?
Det ville være rart hvis man også kunne få placeret sit logo i fakturaen m.m, men det behøver ikke at holde styr på regnskab m.m. :-)
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.
Jeg bruger også Excel til at skrive mine faktura. Intet fancy, andet end en skabelon med mine oplysninger på. Husk at tage et kik på hvilke oplysninger det skal på en faktura, så du får det rigtigt første gang.
Til at holde styr på timetallet, har der været nogle gode input i tidligere debatter.