Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første forum - Feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har programmeret mit første forum. 

Link til iDrinks forum

Hvad synes du om det? Er selv lidt i tvivl - men har genbrugt fra nogle af de andre undersider, så siderne ligner hinanden en smule. 

Hvordan er brugervenligheden? Og hvordan kan den forbedres? Kan du finde linket til at oprette et indlæg?

Mangler der noget?

Du må meget gerne gå ind og prøve at skrive et indlæg eller svare på et af de eksisterende (No worries, hvis du skriver vollapyk kan bare slette det - så skyd løs :D).

Så alle kan være med har jeg oprettet en test bruger (Til jer som ikke gider oprette en)

Email: test

Kodeord: test

Håber i vil hjælpe mig. 

Mvh. Thore

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 18:51

Du ville nok have mere glæde af et forum med nogle flere funktioner:

mybb.com

phpbb.com 

Gratis download

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:34

SUPER flot side.den er meget chik og trendy,og passer til sidens tema mht.farver også. som tidligere guide og pubcrawlguide, så syntes jeg i hvert fald den fænger. Den henvender sig især til de unge. Du har ramt godt i dit valg af farver og opsætning syntes jeg. din side er nem at gå til,og man skal ikke klikke 100gange for at få det frem man vil have. men hvis man klikker på drinksopskrifter,så er siden pludselig meget stor.da jeg ville se hvad der mere stod i boksen med VIP...skulle jeg flytte min side til højre???

Alt i alt en GOD side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41

få social medier logo på så folk dele let på disse medier facebook ,google plus og twitter

udnyt google viser op til 67 tegn brug det og udnyt det på alle siderne

Betingelserne på siden dem kunne jeg ikke finde lav nogle alt er jo ikke tilladt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Det er en flot side. Specielt kan jeg godt lide de boblende farver øverst. Men der mangler fotos af drinks og flasker...

Der mangler en/to side(r) med Om iDrink.dk og Kontakt os med oplysninger om, hvem der står bag siden og evt. adresse (bare byen).

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:37

Fin side - er dog ikke så glad for "annonce boksen". Men ellers rigtig godt arbejde :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:22

Jeg kan, som de andre, rigtig godt lide det grafiske udtryk, der er bare et par ting, der lige falder mig i øjnene.

Din primære Call to Action virker ikke klikbar. Du ville få meget mere ud af en standard CTA knap med teksten "Opret drink". 

Jeg er dog samtidig i tvivl om, hvad "Opret en lækker drink lige her" betyder? Skal jeg registrere mig på din side for at få lov til at dele min drinkopskrift med andre? Det er der ikke et særligt stort incitament for, at jeg skulle gøre. 

Da drinksarkivet må være en vital del af siden, burde indsendelse af drinkopskrifter have så få barrierer som muligt. Jeg ville vende formularen om, så brugeren taster sin opskrift ind først, og derefter bliver spurgt om han vil oprette et login samtidig (på den måde har brugeren commited sig, ved at have brugt tid på at taste opskriften ind og der er større chance for, at han rent faktisk registrerer sig).

Der er også et issue med navigationen under Drinksopskrifter. Navigation, der ligger over den primære navigation og over headeren er meget let at overse pga. banner blindness. Når det kommer til navigation, skal du tænke meget standard, for at de fleste kan finde ud af at navigere. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:08

Synes faktisk at det er rart at se et forum, hvor det er holdt simpelt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 11:15

Ups! Tror måske ikke jeg var klar nok i mit første indlæg: Det er kun forum delen at jeg ønskede feedback på - har fået feedback på selve hjemmesiden før her på amino...

Når det så er sagt er jeg rigtig glad for den feedback jeg har fået! Har virkelig kunne bruge det til noget..

Kommentar til kommentarer: (Hvis man kan sige det :D)

Torben:

Ja har tænkt over det men er i tvivl om man kan lave designet selv - så ville hellere selv lave funktionerne i forummet..

Miriam:

Mange tak for det! Fedt at få feedback fra en som er inde i branchen (eller har været?)..

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med "så er siden pludselig meget stor." har prøvet at genskabe det du beskriver, men tror måske ikke helt jeg forstår hvad du mener :-)..

Mikael:

Tak for feedback - Har inde på hver drink en Like og +1 knap.. De kan ikke være på listen med mange drinks den tager alt alt for langtid at loade (har prøvet) ;p.. Har fået kigget lidt på mine titles m.h. de 67 tegn - håber det er bedre nu..

Poul:

Tak :-) Dem er vi også glade for.. Ja der mangler rigtig mange billeder - vi har dog lidt problemer med at finde billeder af drinks som er gratis og af den kvalitet vi gerne vil have..

Bruger nogle gange sxc.hu - men deres drinks er lidt begrænset.. Kender du/i en anden side man kunne bruge?

Der vil komme en side om os snarest! god idé!

Nicolaj:

Nej - det kan du have ret i.. Har nu lavet som du forslog, hvor man kan oprette en drink uden at oprette en bruger.. Har haft mange problemer med at der ikke bliver oprettet drinks. Den eneste forskel er dog at man i det jeg har lavet ikke bliver spurgt om man vil oprette en bruger til sidst (Det kommer snart - hvis folk opretter drinks).

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 12:39

Har i nogle idéer om hvordan man kunne få flere drinks ind på siden?

Har selv tænkt på at give fx. 1 kr pr. drink - men ved ikke om man må det? Og ved ikke om 1 kr er for lidt eller for meget...

Hvad kunne man ellers gøre?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)