Ups! Tror måske ikke jeg var klar nok i mit første indlæg: Det er kun forum delen at jeg ønskede feedback på - har fået feedback på selve hjemmesiden før her på amino...
Når det så er sagt er jeg rigtig glad for den feedback jeg har fået! Har virkelig kunne bruge det til noget..
Kommentar til kommentarer: (Hvis man kan sige det :D)
Torben:
Ja har tænkt over det men er i tvivl om man kan lave designet selv - så ville hellere selv lave funktionerne i forummet..
Miriam:
Mange tak for det! Fedt at få feedback fra en som er inde i branchen (eller har været?)..
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med "så er siden pludselig meget stor." har prøvet at genskabe det du beskriver, men tror måske ikke helt jeg forstår hvad du mener :-)..
Mikael:
Tak for feedback - Har inde på hver drink en Like og +1 knap.. De kan ikke være på listen med mange drinks den tager alt alt for langtid at loade (har prøvet) ;p.. Har fået kigget lidt på mine titles m.h. de 67 tegn - håber det er bedre nu..
Poul:
Tak :-) Dem er vi også glade for.. Ja der mangler rigtig mange billeder - vi har dog lidt problemer med at finde billeder af drinks som er gratis og af den kvalitet vi gerne vil have..
Bruger nogle gange sxc.hu - men deres drinks er lidt begrænset.. Kender du/i en anden side man kunne bruge?
Der vil komme en side om os snarest! god idé!
Nicolaj:
Nej - det kan du have ret i.. Har nu lavet som du forslog, hvor man kan oprette en drink uden at oprette en bruger.. Har haft mange problemer med at der ikke bliver oprettet drinks. Den eneste forskel er dog at man i det jeg har lavet ikke bliver spurgt om man vil oprette en bruger til sidst (Det kommer snart - hvis folk opretter drinks).