Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lektiehjælp til erhvervsøkonomi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal op til eksamen i erhvervsøkonomi på AU (merkonom) som selvstuderende juni 2012. Derudover skal jeg også kunne afslutningsteknik indenfor regnskab samt lidt enkelte skatteretlige spm. Det sidste fordi jeg gerne vil kunne lave skatteregnskab for små selskaber og enkeltmandsvirksomheder.

Måske læser du selv, og så kunne vi måske hjælpe hinanden. Det er ikke afgørende at du både kan noget indenfor erhvervsøkonomi og skatteret.

Hvad koster at få sådan noget hjælp. Jeg kan forestille mig at jeg sender relvante opgaver og prøver at løse dem, og du retter dem efter bedste evne og får lidt for det.  

Godt nytår til alle :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:48

Såfremt du ikke har succes med din forespørgsel herinde, så giv www.studieportalen.dk et forsøg :-)

Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:49

Det kunne være en mulighed. Troede bare at der var en del herinde der som selvstædinge havde kendskab til dele af erhvervsøkonomi, regnskabsafslutning og lettere skatteberegning. Niveuet svarer til fx. grunddelen i økonomi på handelsøkonomudd. o.lign.

Studieporten er vist kun for gymnasie og lign. Kunne man fx. ligge opgaven ind under freelancer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)