Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback og få 10% på Computer Spil webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg har her idag smidt webshoppen www.games400.com online, og i den forbindelse ønsker jeg lidt feedback, både positivt og negativt. 

Samtidig sender jeg en 10%´s rabat kode til alle der kommer med feedback.

Lidt om shoppen:

Der sælges computer spil i alle genre, fokus er de nyeste og populære. Priserne er slået i bund og kan næsten ikke findes bedre. Alle spil er digitale og downloades altså online hos spil producenten. Samtidig skal det siges alle spil er regionsfrie og ikke russiske.

Shoppen har både dansk og engelsk frontend, da målet i fremtiden er at gå internationalt. Ind til videre starter vi så småt med Danmark.

Glæder mig til at høre fra jer :)

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 20:47

Smid mig lige en pm med noget kontaktinfo :) Har interesse i at samarbejde med dit site. Arbejder selv med et site i samme branche (dog ikke konkurrerende) men vi kunne drage nytte af hinanden!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:57

Først og fremmest: Flot design!

Jeg har to kritiske punkter:
1. Jeg synes siden loader meget langtsomt. Det skyldes bl.a. at siden forsøger at finde 2 filer som giver en 404. Derudover er jeg nysgerrig om hvilket webhotel du benytter? - Er det magentohotel/powerhosting.dk?

2. Du modtager kun paypal. Jeg ved at nogle danskere foretrækker at kunne betale med dankort og ikke bryder sig som meget om PayPal. Det er selvfølgelig en god måde at starte ud, og så senere investere i en dansk betalingsgateway.

Held og lykke med din shop.

----

Lige en lille ekstra ting. I din "Tilbud" kategori, var det en god idé at have en førpris på dine varer. På den måde kan dine kunder se om de laver en god handel.

 iPhone 6

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 20:59

Hej. Mange tak for din feedback.

1.) Den er hosted på meebox.net, arbejder også på at forbedre hastigheden. 

2.) Ind til videre kun paypal ja, planen er dankort kommer engang i starten af 2012 :)

Mange tak :)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:25

Heine:
Derudover er jeg nysgerrig om hvilket webhotel du benytter? - Er det magentohotel/powerhosting.dk?

Det lader til at være et meebox hotel.

Tjekt evt. hastigheded på vores demoshop her: performance magento hosting

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:43

Flot shop :-) Der er lige et par småting med handelsbetingelserne.

Sender dig en PM, jeg har været i faget et lille stykke tid inden for samme emne, og kan godt give et hint eller to :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)