Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til at fremvise salgs oversigt på skærm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kender en god software til at hive tal fra åbne tabs i browseren og fremvise det på en skærm?

Den skal kunne refreshe af sig selv og hive de aktuelle tal fra browseren tabben.

Man skal kunne markere de tal den skal hente.

Den skal kunne plusse samlet indtægt og samlet salg.

Jeg ved det er en rimelig fleksibel software, men den skal kunne virke med flere systemer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan måske bruge Excel 2010 til det.

Der kan du bruge enhver internet side som en datakilde i et regneark og udpege hvad du vil hente. Du kan også sætte op hvor tit den skal refreshe "datakilden" og når du først har dataene derovre automatisk, kan du jo regne på dem lige så tosset du vil og lave et "præsentationsregneark" der står og viser tallene frem.

Har lavet noget på den måde hvor den stod og brugte aktiesiderne på borsen.dk på den måde, virkede fint.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:29

Jesper Hansen:

Du kan måske bruge Excel 2010 til det.

Der kan du bruge enhver internet side som en datakilde i et regneark og udpege hvad du vil hente. Du kan også sætte op hvor tit den skal refreshe "datakilden" og når du først har dataene derovre automatisk, kan du jo regne på dem lige så tosset du vil og lave et "præsentationsregneark" der står og viser tallene frem.

Har lavet noget på den måde hvor den stod og brugte aktiesiderne på borsen.dk på den måde, virkede fint.

Det anede jeg ikke man kunne bruge Excel til, tak jeg vil prøve og se om det kan lade sig gøre.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)