Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at oprette en hjemmeside hvor der dagligt/ugentligt sendes sms´er til folk vedr forskellige interesser (hvor man selvfølgelig skal tilmelde sig inden). Hvor henvender man sig, hvis man vil sende en sms hver dag/uge til et "stort" antal mennesker ?

Tænker på om man der findes en slags "robot" på nettet hvor man kan programere den til at sende sms´er til folk efter at de har tilmeldt sig et slags nyhedsbrev pr. sms ?

Nogen der kender hjemmesider der kan det, og som evt. ved hvad det koster at sende sms´er ud ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:10
Jeg ved at befree gør i sådan noget, dem har jeg selv brugt til en kundeopgave tidligere, det var nemt at gå til.
http://www.befree.dk/SMS/BULKSMS

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:00
Hejsa

Søger du en færdig løsning som du bare skal indsætte på din side eller en udbyder som levere en sms platform hvor du selv kan lave dine funktioner?

Priserne er meget forskellige afhæningt af hvad du forventer af funktioner og service.

En del af de helt billige udbydere sender smserne via udenlanske udbydere, fordi de kan gøre det billigere men det kan gøre afsendelsen langsommere og tit tilbyder de ikke muligheder for leverings rapporter, så man kan se om ens sms er nået frem til modtageren.

Priserne for smserne afhænger somregl også af hvor stort dit forbrug er, og om du vil købe smser hjem mod forudbetaling.

Vh. Torben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)