Hvorfor er det at en virksomhedsbørs annonce aldrig dør, når den nu er gratis at oprette? Pt. ligger der annoncer der er fra 2007 (!) Kunne man ikke lave så den lå x antal dage hvorefter sælger selv skal gøre lidt for at den bliver liggende. Man har ikke skide meget lyst til at smide en masse kroner efter en kontakt til et firma der ikke er til salg længere, ikke ønskes sælges etc. fordi at annoncen f.eks. bare er ½ år gammel. Jeg ville da slet ikke turde investere i en "VIP"-bruger for at kontakte en annonce der var f.eks. ½ år gammel, når der ligger annoncer der er 4 år gamle. Det giver bare et useriøst billede af virksomhedsbørsen. |
Hvorfor dør en VB annonce aldrig?
- 1
best regards |
Vi sletter hele tiden annoncer, men hvis en virksomhed har været til salg i nogle år og annoncøren svarer sine mails og aktivt fornyer sin annonce, hvorfor skulle vi så slette den? De bedste hilsner
|
Ok jeg vidste ikke at i sendte mails ud som de skulle svare. Jeg undret mig bare over de mange gamle virksomheder, blandt andet mange hvor der annoncøren sidst har været aktiv i 2010. Men det lyder til at i har styr på det, det virkede bare ikke sådan :) |
Jo vi har styr på det. De bedste hilsner
|
Helt ok, Martin. I burde måske bare ændre lidt på det, for som potentiel køber så ville jeg ikke ofre penge på et VIP bruger, for at prøve en annonce der er fire år gammel - hvis der ikke stod at sælgeren stadig var aktiv! |