KLINIK RUM søger en behandler...:-) (dele behandler) På Gl. Kongevej, søger jeg en dele partner til et lækkert sted hvor der er frisør, negle, solarium, massage og ansigtspleje - det hele under samme tag.. Jeg søger en der har løst til at dele min "andel" af en Klinik på 15-18 m2, som er indrette med El (Hejse Briks), stole, bord, hylder mv... klar til brug med det samme.. Der er venterrum, toilet og køkken, vaskemaskine mv...tilrådighed Jeg er selv Massør og tilbyder også ansigtpleje, men jeg bruge kun rummet Onsdage og i de LIGE weekender.... så resten af ugen står den bare tom, så har du lyst til have en deltid, fuldtid Klinik på et af KBH mest eftertragtet adresse til fornuftige prise - så er dette lige noget for dig.. Vi er et team af kvinder fra 25 - 45 år, ligetil og friske... Din pris for Klinik rummet er 2500 kr. - du bestemmer selv din arbejds tider og booker egen kunder. 1 mdr. depositum kræves.... Opsigelse er 1 - 4 uger, dette kan aftales... du betaler direkte til mig. Har du brug for hjælp til hjemmeside, flyes mv. kan jeg hjælpe med dette.. Søger en "partner" hurtigst muligt.. Kontak mig på : kitt@kb-beauty,dk / 4298 1621
|
Hejsa,
Velkommen til Amino.
Jeg vil anbefale dig, at lægge dit opslag op på Aminos lokalebørs også, der sidder nemlig mange i din målgruppe og søger efter ledige lokaler :-)
Held og lykke med at få rummet afsat.