Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og samme c-scope

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have lavet noget SEO. Og ALLE gode råd er derfor velkomen. :-)

Men det jeg specifikt tænker på er er, at hvis jeg laver en blog med nogle indlæg på, og fra den blog linker til min butiksside, så må det vel have lidt effekt også. MEN, hvis nu bloggen ligger på samme IP som butikken er der vist noget med at google ikke er så glad for det.

Det er ellers en udemærket idé, da det er nemmere at skrive en hel masse generel informatino på en blog end i en butik.

Jeg leder derfor efter folk der vil dele lidt web-plads med mig (jeg vil selvfølgelig også gerne lægge plads til) - På den måde vil min blog i hvert fald IP-mæssigt være fremmed for min butik.

Hvordan lyder ideen?

Nogle der har generelle gode råd jeg bør følge? - Jeg kna simpelt hen ikke gennemskue hvordan jeg skal skabe links til min side.

/Carsten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53

Carsten Kvist:
Men det jeg specifikt tænker på er er, at hvis jeg laver en blog med nogle indlæg på, og fra den blog linker til min butiksside, så må det vel have lidt effekt også. MEN, hvis nu bloggen ligger på samme IP som butikken er der vist noget med at google ikke er så glad for det.

det er nemlig rigtigt det er blackhat linkbuilding at lægge et link fra en blog man ejer til sin side.

Carsten Kvist:
Nogle der har generelle gode råd jeg bør følge? - Jeg kna simpelt hen ikke gennemskue hvordan jeg skal skabe links til min side.

Okay her får du lige nogle råd!

lav en video til youtube, (dette kunne evt. være en rap musik video), hvis du er interesseret så kunne jeg godt skrive dig en rap sang, som du kunne lægge på youtube, jeg gør det gerne gratis. bare send mig en pb.

Her er der nogle social bookmarking sider du kan bruge til lidt linkbuilding. her er der en side der indeholder linkkataloger. (ps. du skal ikke lige regne med at få den store effekt ud af at lægge dit link her men lidt har vel også ret), og her er der nogle dofollow fora.

det smarteste at gøre med de ovenstående links er nok at lave nogle gratis blogs, også få skrevet nogle artikler til dem, og få linkbuildet til  både din side og de gratis blogs med de ovenstående links.

og få også en facebook side op at stå. og sørg for at holde dine likes engagerede, få også gerne en google plus knap på sin side.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:25

Seo++:

Carsten Kvist:

det er nemlig rigtigt det er blackhat linkbuilding at lægge et link fra en blog man ejer til sin side.

Ville det så ikke også være en god idé at låne lidt web-plads hos andre (og selv låne lidt ud) - Så siderne kan flyttes fra hinanden?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27

Carsten Kvist:
Ville det så ikke også være en god idé at låne lidt web-plads hos andre (og selv låne lidt ud) - Så siderne kan flyttes fra hinanden?
hmm det kommer an på er det reprocial linkbuilding vi her snakker om eller?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:31

Seo++:

Så hvis jeg på min blog på http://www.concept-i.dk/blog linker til for eksempel http://www.bd-store.dk (som jeg også ejer), er det black hat SEO? Mener du virkelig det?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:39

Det kommer vel an på, hvor de to domæner er hostet?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)