Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første lønafregning for vikarer

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nye problem er, at jeg ikke er sat op til 14-dages løn, da jeg egentlig helst vil aflønne folk en gang om måneden, da de ofte kun er på arbejde en gang eller to pr. måned.

Min løsning her og nu bliver at lave fratrædelsesdato på den ansatte, så det passer med antal arbejdede dage, for så at få en ny OS02 aftale i det nye år, så jeg kan kører 14-dages løn. det betyder, at jeg må oprette folk en gang til, men det går nok.

Ikke optimalt, men vil rigtig gerne betale mine ansatte til tiden, så det må være mit bedste bud. 

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten..har de ansatte funktionærstatus?

 

 

MvH

Peter

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre jeg laver rettelse i Optjente Feriedage for 2010, så kan jeg udligne på den måde. Det er nemlig umiddelbart det eneste der går galt.

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej, de står som Timelønnet.

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

2010??

 

 

Peter

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det eneste sted, jeg kan lave rettelse i "Optjente Feriedag" , men det vil ikke give nogen mening. 2011 er ikke en mulighed.

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste er at rette lønperioden.

 

MvH

Peter

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hvis jeg gør det, så får jeg følgende meddelelse: 

Kontroller venligst 'Fra' og 'Til' datoerne. Der synes ikke at være overensstemmelse mellem antallet af dage og den normale længde af disse afregningsperioder.

Hvilket formentlig skyldes, at min OS02 aftale kun dækker "Måned bagud" og ikke "14-dags"

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)