Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

råd om banker

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må jeg alligevel nok sige. Det lyder som om du har fået lavet dig en fin aftale.
Det kan da godt være at man skal overveje at kigge i den retning. Nordea har skræmt mig lidt væk fra storbankerne, jeg troede den temmeligt dårlige service var meget generet når man nåede op i den størrelse.

Er der egentlig noget som har dårlige erfaringer med Danske bank? Jeg syntes hele tiden man høre om hvor forfærdelig nordea er, men jeg syntes ikke rigtig jeg har hørt nogen sige noget grimt om danske bank, kan det passe?

Peder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Lyder til at der er mange der er glade for danske bank og at man skal holde sig fra nordea

Har i eksempler paa de små banker der er blevet nævnt?

Jeg har behov for en bank til personlig brug, forretnings brug og til et mindre lån.

Det kommer nok til at blive besværligt nok med at oprette en personlig bank bog da jeg ikke har haft en bank i Danmark før

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:34
Jeg har rigtig gode erfaringer med vestjyskbank (i Århus). Utroligt venlige mennesker der arbejder der, om ikke andet har jeg aldrig følt mig andet end godt behandlet.

Peder

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:09

Hmm, jeg har danske bank både privat og til firmaet og betaler ingen gebyrer hos dem, så mon ikke du kan presse dem lidt?

Damn, hvordan i alverden fik du kringlet den??  Jeg troede at alle betalte et årligt gebyr for at have en erhvervskonto osv... Og jeg ved ikke rigtigt, hvad min bankrådgiver ville sige til, hvis jeg en dag kom sagde, at jeg egnetlig ikke synes jeg burde betale det længerer...

Lyder til at der er mange der er glade for danske bank og at man skal holde sig fra nordea

Har i eksempler paa de små banker der er blevet nævnt?

Min mand har i mange år haft privat konto hos Morsø Bank. De er også utroligt flinke..

Hilsen

Ania

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:30
Jeg er også selv med på Morsø banken - privat kontoen er flyttet derover og firma kontoen ryger også snart derover. Det første møde med dem var dog lidt af tvivlsom karakter, men efter en snak med afdelingslederen kom det hele på plads ... og så har de jo fået afdeling på Frederiksberg...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)