Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til online madmagasin søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg ejer et online madmagasin, som har kørt siden september 2010. Der er en række skribenter tilknyttet, men aktiviteten er desværre næsten ikke eksisterende.

Jeg har en baggrund som kok, og har derfor en stor interesse i dette projekt, men har desværre ikke tiden til at drive det selv.

Jeg har derfor valgt at finde en partner, som har en stor viden og passion omkring mad/vin, gadgets og elsker at besøge restauranter, og skrive produktanmeldelser

Du skal som partner løbende skrive artikler til magasinet, og være med til at udvikle sitet.

Madmagasinet har indtil nu været ikke-kommercielt og har derfor ikke tjent nogle penge, men med den rigtige partner, som vil ligge tid og hjerteblod i projektet, er der basis for at sitet kan blive en fornuftig forretning inden for overskuelig fremtid.

INFO:

Domæne: www.madmagasinet.dk
Besøg: 15.000 pr. måned
Ejer: Lars Bachmann

For yderligere info skriv en kommentar til tråden, og for seriøse henvendelser send en mail til lars@conseo.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super mulighed for en dygtig skribent med viden om mad og madlavningsudstyr! 

Lars ved hvad der skal til for at gøre madmagasinet til en kæmpe god forretning, så hvis du er den rette skribent eller kender een, så slå til.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:42

Spændende projekt, og gode muligheder for den rette vil jeg tro.

Hvis jeg havde lidt forstand på mad, var jeg sprunget på. Håber du finder en med samme gode smag som dig selv Lars:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Jeg har sendt en lille ansøgning afsted da det er en mindre drøm at være en del af sådan en side.

Mit kendskab til vin skal dog børstes op igen. Jeg er desværre berygtet for at medbringe en flaske Cristal til Roskilde Festival og ødelægge den ved at servere den lunken til vennerne :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:47

Hej alle sammen.

Tak for jeres henvendelser. Jeg vil i løbet af ugen få kigget "ansøgningerne" igennem og vende tilbage til jer.

Godt nytår.

Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)