Hej Aminoer Jeg ejer et online madmagasin, som har kørt siden september 2010. Der er en række skribenter tilknyttet, men aktiviteten er desværre næsten ikke eksisterende. Jeg har en baggrund som kok, og har derfor en stor interesse i dette projekt, men har desværre ikke tiden til at drive det selv. Jeg har derfor valgt at finde en partner, som har en stor viden og passion omkring mad/vin, gadgets og elsker at besøge restauranter, og skrive produktanmeldelser Du skal som partner løbende skrive artikler til magasinet, og være med til at udvikle sitet. Madmagasinet har indtil nu været ikke-kommercielt og har derfor ikke tjent nogle penge, men med den rigtige partner, som vil ligge tid og hjerteblod i projektet, er der basis for at sitet kan blive en fornuftig forretning inden for overskuelig fremtid. INFO: Domæne: www.madmagasinet.dk For yderligere info skriv en kommentar til tråden, og for seriøse henvendelser send en mail til lars@conseo.dk |
Super mulighed for en dygtig skribent med viden om mad og madlavningsudstyr!
Lars ved hvad der skal til for at gøre madmagasinet til en kæmpe god forretning, så hvis du er den rette skribent eller kender een, så slå til.
Mvh Anders Saugstrup