Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKal jeg bruge et mailhotel?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

sidder og snuser lidt rundt på nettet for at blive klogere. Sidder og læser lidt på mywebtonet webhosting da jeg syntes siden er overskuelig for mig. Hvor mange af jer har mailhotel,hvor vigtigt er det,og skal det bruges når ma nhar et forum/community??? Ha rikk estødt på det før idag,så kender ikke ret meget til det,andet end det jeg har læst. Men aner ikke om hvor vigtigt det er.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:41

Hvad vil du bruge det til? :)  

Vil anbefale, at du kommer igang med dit community og får skabt noget aktivitet i første omgang - Så kan du altid tilbyde tillægsydelser efterfølgende.. 

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:41

Det er nu ret vigtigt for både troværdigheden og kontakt til dig. Ville anbefale dig det.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:01

Hvis du i forvejen har et webhotel til dit community, burde der følge et "mailhotel" med til det.

Et mailhotel er sådan set blot en konto hos en udbyder, hvor du kan oprette og administrere e-mailadresser samt opbevare mails. Til mailhotellet medfølger ikke serverplads til en hjemmeside.

Et webhotel (hvor du eks. har dit community) indeholder normalt både plads til hjemmeside og mails. Jeg har i hvert fald ikke kendskab til, at man i dag kan købe webhoteller, uden at der også følger et vist antal antal mailadresser med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Jesper Nerløe:
Et webhotel (hvor du eks. har dit community) indeholder normalt både plads til hjemmeside og mails. Jeg har i hvert fald ikke kendskab til, at man i dag kan købe webhoteller, uden at der også følger et vist antal antal mailadresser med.

Kun de meget gammeldags udbydere der ikke er vågnet op og set vi er gået ind i år 2000 :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:10

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Kun de meget gammeldags udbydere der ikke er vågnet op og set vi er gået ind i år 2000 :-)

Så skal de godt nok være gammeldags ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Jesper Nerløe:
Så skal de godt nok være gammeldags ;o)

Ja jeg vil meget stærkt gå ud fra at alle webhoteller også har et medfølgende mailhotel, ellers kan du altid bruge gmail som jo er gratis (hvor du også kan få en email på dit domæne)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:26

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Jesper Nerløe:

Præcis min tanke :-)  Men det kan selvfølgelig være, at opretter ønsker at tilbyde sine kunder email-adresser. Det skal dog være ret omfattende, før man behøver en særskilt server til den slags, ret mig hvis jeg tager fejl :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:54
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)