Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalte besøgende?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over fænomenet "Betalte besøgende", som egentlig ikke er noget nyt begreb. Men jeg ville egentlig gerne høre hvordan dette lå ift. Googles reglement? Burde det ikke blive opdaget og blive listet som Blackhat seo? Faldt over en artikel hvor nogle sites tilbyder, for betaling, at logge på en masse computere og besøge deres site, hvilket jo giver trafik. Men er dette ikke Blackhat seo? At få en masse unikke besøgende om dagen ved at betale for det? Jeg ville lige høre jeres mening og vil dog lige pointere at jeg ikke selv kunne finde på at benytte mig af denne service. :-)

Fra Viby j
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:29

Hej OF

Jeg tror i bund og grund er google ligeglad med det for det vil og ofte være "junk traffic" som du køber... med andre ord de er på din side i 10 sek og laver ikke en skid... Jeg ville aldrig betegne det som SEO da jeg ikke kan se hvordan det skule påvirke din position på google. Trafikken kan komme fra feks PTC sites (Paid to click) som i visse tilfælde har hundrede tusinde brugere der får håndøre for, at besøge din side i et vis antal sekunder.

Hvis google synes dårlig om det, hvad så med adwords? det er jo i princippet det samme bare, hvor du kan få trafik der er mere targettet til din hjemmeside... og er nok også lidt dyrer :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:40

Før det kan kaldes Blackhat SEO eller bare SEO i nogen form, skal det jo have en eller anden form for påvirkning på søgemaskinernes resultater.

Og det har ingen påvirkning på mine resultater i Google, hvis samtlige Aminoer en dag beslutter sig for at kigge forbi mit website herindefra.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:32

Til trådstarters spørgsmål så kan google ikke fordrage adware (læs de hader det faktisk) så derfor kan det faktisk godt påvirke din placering negativt hvis du eks. kører en reklame kampagne hos whenu etc.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)