Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deaktiveret facebook

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook har nu deaktiveret min Fb profil for 2 gang. Da jeg sendte en mail til dem, bad de om et billede af pas/cpr nr. for at bekræfte min identitet, da de tror at profilen ikke repr. mig autentisk. Jeg sendte to billeder, et af pas og den anden af cpr nr. Her skriver de samme besked som før, om at de stadig ikke tror på at det er mig. Første gang de deaktiveret den sendte jeg det ind og der fik jeg adgang igen, men der gik 2 uger og nu er den deaktiveret igen. Da min mor prøver at logge på for noget tid siden, er hendes også blevet deaktiveret, og de svarer ikke på billed/mailen. Nogen der har en idé om hvad der sker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Er du sikker på at du har sendt det til @facebook.com ? Og ikke til en hacker? :-) Bare en tanke!

Kender da tonsvis af mennesker, der har flere facebook-profiler :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Er du sikker på at du har sendt det til @facebook.com ? Og ikke til en hacker? :-) Bare en tanke!

Kender da tonsvis af mennesker, der har flere facebook-profiler :-)

Dét var også min første tanke :-)!

Deaktiveret? - Får du en fejl-meddelse, når du prøver at logge ind eller hvordan?
Og har du prøvet at logge på igennem en anden computer? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13

Ebbe Hansen:

Dét var også min første tanke :-)!

Deaktiveret? - Får du en fejl-meddelse, når du prøver at logge ind eller hvordan?
Og har du prøvet at logge på igennem en anden computer? 

Altså det eneste jeg har oplevet var at jeg for et årstid siden blev sendt igennem et sikkerhedstjek, hvor jeg skulle vælge navnene på mine facebook venner, for at vise min relation.

Men det var sideløbende med at jeg havde givet mit login til min udvikler - så det er nok derfor - at de har opdaget at den har været i brug i et andet land, samtidig med at jeg har brugt den i DK - indenfor kort tid.. Just a guess..

Så ligefrem at skulle sende pas, sygesikringsbevis eller kørekort - FORGET IT... Det må være spam/hackere..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Ja det lyder sgu meget mystisk... 
Facebook ville jo ikke kunne lave andet end at sidde og tjekke ID, hvis de skulle re-tjekke alle FB-brugere som virker lidt 'falske'

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:35

Jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet deaktiveret på Facebook pga. Facebook ikke tror på at det er en selv.

Har har kun hørt fra en af mine bekendte, at hans facebook account blev lukket ned i 2 uger eller noget i den stil pga. han havde facebook sidder med affiliate. (SOM ÅBENBART VAR IMOD DERES BETINGELSER.)

Så der er en mulighed for at den er hacket. :S

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Edin:

Jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet deaktiveret på Facebook pga. Facebook ikke tror på at det er en selv.

Har har kun hørt fra en af mine bekendte, at hans facebook account blev lukket ned i 2 uger eller noget i den stil pga. han havde facebook sidder med affiliate. (SOM ÅBENBART VAR IMOD DERES BETINGELSER.)

Så der er en mulighed for at den er hacket. :S

Jamen Facebook er jo ikke et folkeregister... Det er bare et social medie! Derfor kan de umuligt have en interesse i at tjekke identiteten! Det giver mere mening at de irettesætter folk :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 10:46

Det derfor jeg skriver, at jeg aldrig har hørt om det. :o)

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:59

Jeg får denne besked når jeg prøver at logge ind:

Kontoen er deaktiveret

Din konto er blevet deaktiveret. Hvis du har spørgsmål eller problemer, kan du besøge vores OSS-side her. Når jeg klikker på den, står der at årsagen til deakt. er: Uægte konto. Når jeg så klikker på: Kan jeg genvinde adgangen til min konto? Beder de om billede id. Det har jeg sendt, men de afviser. Jeg har siden de deaktiverede min gamle profil oprettet en ny, da de tog for lang tid med at svare, og den er nu blevet slettet af samme årsag....:(

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 14:05

Den er deaktiveret, og hvis det er anden gang den bliver det, så tror jeg ikke de lukker op for den igen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)