Jeg har selv lavet hjemmeside drukfest.dk den er dog ikke 100% færdig endnu da logind system ikke virker 100% endnu men det kommer det snart til og der er sikkerhed i password :) og jeg har selv lavet det hele fra start af og så vil jeg høre dig / i om hvad i synes om hjemmesiden?
som sagt jeg ved godt at login system ikke virker så det skal jeg helst ikke have afvide :)
Takker fordi i vil give et feedback på hvad i synes om siden :)
Jeg synes faktisk rigtig godt om designet, farverne osv. på hjemmesiden. Men tekst osv, kunne måske godt være anderledes? For mig ligner det, at det måske er lidt roddet og ikke så "prof" agtigt som resten af hjemmesiden er.
En lækker detalje, nu hvor det handler om fest, druk, dj's osv, var evt. at tilføje en radio med noget lækkert musik til enhver smag :) Ved der findes nogle forskellige radioer, man kan smide på hjemmesider, det var da en mulighed? :)
HAHAHAHA jeg syntes din forside er vild sød og sjov og passer godt til temaet. men når nu det handler om fest og farver, var det så ikke en ide med lidt mere farve på siden,tjaa måske bare mig. der mangler lidt input på siden,men hey hvis du også først lige er kommet igang,så kommer der jo sikkert mere løbende....men en fin side du har der
siden er ca kun 1 mrd gammel :) men altså jeg har snakke med mange på min uddannelse og de mener at siden har lige de farver som den skal have ! :D men det bliver jo rigtigt også bedre og bedre med tiden og bliver bedre og bedre når det kommer der til :)
Siden ser rigtig fin ud, jeg synes dog der er plads til forbedringer til at fremme brugerens opfattelse, og forståelse, for sitet.
Lad mig starte med din fine boks med titlen "nyheder".
Jeg kan se at du bruger php, og jeg antager derfor også at du bruger MySQL til blandt andet login. Derfor synes jeg det ville være fint med en database hvor alle dine nyheder ligger. Så at hver af de nyhedsoverskrifterne i den lille boks linker til en side hvor man kan se mere om denne nyhed.
Jeg tror også det ville klæde siden med en smule skygge
Hele webløsninger, eller selvstændige scripts Smid en mail: jacsebl@hotmail.com
Social medier kan du sende nogle links til siderne?
Omkring banner det bliver ikke lavet om da jeg har brugt lang tid på "min lille ven" altså Hr Druk. jeg har spørge mange og de synes det er utroligt pænt!. og flot til navn på hjemmesiden
Omkring Titlen jeg har ret det til det som man gå ind på altså Djs og fejl og nyheder , sådan at alle sammen ikke er enes.
jo jeg skal nok for lavet en kontakt form men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal lave den :)