Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tør, kan og vil? Er du eller nogen du kender fed nok til alt med FB, Twitter, Youtube osv?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé jeg gerne vil have lanceret inden jeg snart smutter til Marokko. Den er udenfor mit normale område, men har før beskæftiget mig en del med det og det var omkring 2005-06 en ganske indbringende forretning, da jeg tog penge for varen.

Nu skal den være GRATIS!

Det drejer sig om verdens hårdeste slankekur, som er ekstremt effektiv hvis man er hård nok til at følge den i de 3 uger man maksimalt må være på den ad gangen, Derudover har jeg en tabel som folk også får, så de kan se hvilke fødevarer de bør holde sig fra.

Kuren + tabel er på 25 sider, og skal downloades af kunden, som registerer sig inden de pr.mail får tilsendt et download link.

Tanken er at oprette en WP side der er optimeret til også at indeholde annoncer fra medierne og naturligvis adwords.

Der skal skrives en række artikler og tanken er at implementere et PHP forum som folk automatisk bliver registreret til og kan begynde at supportere hinanden med opskrifter, moral og støtte, samt andre nyttige punkter (Jeg havde stor succes med et tilsvarende forum med min ex, der er læge).

Meget har ændret sig siden 2005/06 og derfor skal der også fuld skrue på Facebook og twitter, og vi skal selvfølgelig have fat i nogle mennesker som vil lave nogle videoer, så vi også får youtube delen ind over.

Det er tænkt at indtægterne bl.a. skal komme fra annoncer som placeres på siderne som folk downloader, men naturligvis også via annoncer på siden og i forummet samt via annoncer på FB siden.

Siden skal køre 1 år og derefter sælges - hamrer du igennem får du 50% af salgsprisen og er I flere der bare får det hele til at spille, så deler I 65% af salgsprisen.

Jeg har hostingen, domænet og kuren - Har du/I resten?

Alle er velkomne, men hvis ikke der er nogle gode referencer på succes på de sociale medier, så skal du/I nok lede videre.

Er du/I klar til at være med til at starte en succes der ikke koster penge?

PS alle medier osv, styres f.s.a. annoncer, tiltag osv hårdt af mig. Der vil ikke blive tale om at FB siden er til fri afbenyttelse for andre end dem jeg har godkendt, da vi ikke skal risikere at få lukket en side grundet håbløs spam.

Skriv her eller en PB hvis du/I er interesserede...

Er i øvrigt en god mulighed for at skaffe en passiv indtægt i fremtiden, da der altid er folk der vil og skal tabe sig (ligesom mig).

Unge som gamle nørder/nørdinder med helt styr på alt indenfor sociale medier og dobbelt så meget energi som mig, der blot tænker, foretrækkes Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:23

Jeg ville mene jeg godt kunne styre FB-delen. Jeg har før haft tons af fans og tjent en masse penge, og jeg ved virkelig hvad du skal gøre for at få det til at spille på FB, også selvom jeg kun er 15 år!

Forresten lyder dit projekt også virkelig spændende. God idé med at gøre det hele gratis! :-)

- Jonathan

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nok ikke den du søger...

Men kan du ikke sende den kur til mig på mail, nu når den alligevel skal være gratis.

Jeg har nemlig spist alt for meget her i julen :-)

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:29

Jonathan Merrild Madsen:

Jeg ville mene jeg godt kunne styre FB-delen. Jeg har før haft tons af fans og tjent en masse penge, og jeg ved virkelig hvad du skal gøre for at få det til at spille på FB, også selvom jeg kun er 15 år!

Forresten lyder dit projekt også virkelig spændende. God idé med at gøre det hele gratis! :-)

- Jonathan

Alder betyder ikke noget for det her, det er lysten og evnerne der skal være med til at bringe successen i hus. Jeg skal dog lige gøre dig opmærksom på, at jeg ikke indgår aftaler med unge mennesker der ikke er myndige, uden at have en accept fra deres forældrer, så der ikke er nogensomhelst misforståelser. I praksis betyder det, at dem der kommer til at være med, skal acceptere at deres forældrer kommer her på kontoret på Østerbro til møde, så de ved hvad deres barn går ind til.

Skriver du ikke lige en PB med mail og telefonnummer, så vender jeg tilbage inden 10 dage Smile

Vi kan få titusinde eller hundredetusindevis downloads og bliver det en succes i DK, så finder vi en svensker og en nordmand og en tysker og englænder der vil være med til at udvide det. Indtil vi sælger skidtet Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:31

Anders Bruun Rasmussen:

Jeg er nok ikke den du søger...

Men kan du ikke sende den kur til mig på mail, nu når den alligevel skal være gratis.

Jeg har nemlig spist alt for meget her i julen :-)

Held og lykke med projektet

Er ved at gøre den 2011 klar, men når den er det, så får du den da selvfølgelig sendt. Send mig en PB med din e-mail så kommer den til dig når den er klar.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:31

Lyder fantastisk!

Helt i orden med at mine forældre lige skal høre nærmere om det, det er de nok også selv gladest for.. ;-)

Jeg sender en PM med det samme! 

- Jonathan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)