Hvad sker der med Thorborg.tv?
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Hej aminoer og Thorborg.
Sidder og er i gang med at læse E-pusher og hvilken bog. I den forbindelse var jeg lige forbi Thorborg.tv
For at se lidt videoer af hr . Thorborg, men hvad er det for et syn der møder mig der?
Er det kun mig der bliver mødt af følgende side? :
Eller oplever du det samme når du prøver at besøge www.thorborg.tv ?
Håber der er nogle der har en god forklaring.
Mvh
Emil Lykkeskov
Svar
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
26-12-2011 kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Underligt!! - Jeg var derinde for en times tid siden, der så det helt normalt ud... - Jeg skal ikke kunne sige hvorfor, men min side ser også sådan ud :-s
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Jeg kommer også ind på det samme, også ved linket i hans mails.
Lad os håbe det kommer op at stå igen.
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Jimi Hove
Fra
jimihove.dk ApS
Skrevet
26-12-2011 kl. 17:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Han har glemt at betale for sit domæne :)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 27. Apr 07
sponsorplay
Fra
MobilTjek
Skrevet
26-12-2011 kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Svar
Det kan gå ned ad bakke for enhver, skal vi starte en indsamling?
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Ja, håber han kan købe det tilbage for en realistik beløb. Det var en af mine yndligssider.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tilmeldt 25. Dec 05
Magnus
Skrevet
26-12-2011 kl. 17:31
Svar
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Ja, håber han kan købe det tilbage for en realistik beløb. Det var en af mine yndligssider.
GoDaddy står som registrator, og de plejer vist at beholde domænet i et par uger for en sikkerheds skyld, imens de spammer kunden med notifikationer.
Men det er da en passende lejlighed til at flytte domænet til en anden registrator, som ikke støtter SOPA.
Svar
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Det ser ud til at han stadig har tid til at forny domænet, den er stadig "pending renewal" :)
-> Nicolaj Thomasen jeg er med på den indsamling. :)
-> Magnus, det er rigtigt at GoDaddy støttede SOPA før, men de har skiftet holdning og er nu modstander af den.
Svar
Tilmeldt 25. Dec 05
Magnus
Skrevet
26-12-2011 kl. 17:43
Svar
det er rigtigt at GoDaddy støttede SOPA før, men de har skiftet holdning og er nu modstander af den.
Well, de har i hvert fald ændret deres offentlige udmeldinger. Jeg tvivler på, at de har ændret noget som helst andet end det.
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Jeg havde domænet på autobetling, men det må være et gammelt kort.
Underligt at Godaddy ikke har spammet mig for vildt, det plejer de at gøre. Nå, nu er det fornyet, så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg indtiller name servers etc. igen, suk! Tak for det.
De bedste hilsner Martin
Svar