Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjœlp til E-handel side (ny begynder)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har gennem en lœngere periode undersøgt markedet med hensyn til at finde et produkt jeg kan sœlge online. Nu har jeg fundet et produkt som jeg ser et potentiale i. nœste skridt i min plan er at lave en webshop. og her mangler jeg lidt hjœlp. Jeg har lœst en del om hvilke webshop løsninger man kan vœlge mellem, men det ser ud til at nœsten lige så mange mennesker der har en webshop lige så mange forskellige anbefalinger er der. 

jeg kan ikke programmer så det jeg efterspørg er en løsning som giver mig flexibilitet til at lave mit eget design, men uden koder, Jeg har gennem tiden lavet en del sider gennem Iweb fra Apple, Men jeg ved ikke nok og emnet til at gennemskue om det er muligt at lave siden i iWeb og derefter sœtte koderne ind på siden til betalling, indkøbsvogn automatisk E-mail service osv? 

Hvis ikke Iweb muligheden virker, håber jeg der er en som gider forklare mig hvad der skal til, og evt nogen programmer som de kan anbefale og hvorfor. 

Jeg har nogen kriterier som jeg godt vil have opfyldt. 

1- Jeg skal kunne arbejde med Designet mig selv, så jeg ikke skal betale en It mand for det. 

2- Det skal virke med PBS/NETS

3- Prisen skal helst vœre lav og helst en mdr udgift da jeg på nuvœrende tidspunkt ikke har den store kontant beholdning. (Studerne)

Håber der er nogen som gider sœtte mig lidt i det at lave en Webshop. Ps: Jeg er ikke doven og vil godt sœtte mig dybt ind i ting, så hvis i henviser til nogen sider som kraver at man skal arbejde en del med det, er det fint. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:32
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:58

DanDomain har en god webshop løsning med muligheder for design, dog begrænset til en vis grad. Den virker med pbs/nets og man betaler mdr abonnement. De har en 30 dages trial du kan prøve.

Nu siger du at du er studerende, så skal du bare være forberedt på at pbs kan kræve en sikkerhedstillelse via en bankonto med et vis beløb på, som de bestemmer, afhængig af varen. I midt tilfælde var det 25.000,-

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 15:00

Hej viena

Du kan prøve vores hosted shop som er utrolig nem at gå til. Selvfølgelig skal du lige kunne lave logo osv selv ellers er den klar til brug.
Kører nemt med PBS nets og shoppen er pr måned og gratis at oprette.

Gratis Demo som let konverteres til live shop på www.ewebsystems.dk/webshop

Ellers kan jeg lige sende et login hvis du sender en mail på mof@ewebsystems.dk

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)