Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er skrabelods rabatkupon lovligt?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@igang - det er en banan du kommer med der og den må helst ikke komme med i frugtkurven Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:
De er ikke lovlige længere, men jeg tror ikke det har noget med ludomani at gøre, men snarere at Skat ville have en større del af kagen, hvorfor også de enarmede er koblet til en tæller, så Skat kan følge med.

MEGET off-topic: Så burde de også overveje at sætte sådan en tæller på DSB's billetautomater, for større scam skal man da lede længe efter. Og det er et scam jeg tror det giver ret godt. Jeg har i denne jul skulle have min cykel med i S-tog for første gang, og troligt har jeg købt 4 cykelbilletter á 12 kr.

Efterfølgende har jeg så fundet ud af, at man slet ikke skal betale for sin cykel. Så det er i virkeligheden bare en "Donations knap", forklædt som "cykelbillet". Jeg ved godt at DSB mangler penge, og ud over nogle horrible billetpriser, har jeg altså også doneret 48 kr. til dem i form af denne "Donations-knap". Håber Skat kigger med, for det må være en årlig milliongevinst med denne knap :o)

Nå, tilbage til emnet..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:15

Nicolaj Thomasen:

@Jan, du er ikke enig i, at der er et hul der kan udnyttes, hvis reglerne er som du beskriver?

Nej, ikke som erhvervsdrivende, resten interesserer mig ikke Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Her i Martins eksempel man man vælge at gradbøje den så det kun er rabat kupon! Dvs at hvis fx man kan få imellem 50-250 kr rabat, så gælder den kun ved køb på fx mindst 500 kr. Hvis den bliver udført således, så ser jeg ikke noget der går imod det.

Dertil vil jeg komme med et lille supplement! Jeg bor i Sverige, og her har jeg oplevet en noget anden tendens end mine 20 år i DK..

Jeg har simplethen fået Så mange rabat kort, at jeg ikke fatter det.. Besøger man McDonalds, så får du et stamgæste kort, hvor hele familien næste gang du besøger McDonalds får gratis upgrades til store menuer! Altså et fedt aftryk i folks punge, og måske husker de det når de skal vælge imellem BurgerKing, McDonalds eller Max.

Jeg har set ligeledes stamgæst, tendens i tøjforretninger m.m.

Langt de fleste svenske butikker (her taler vi Ica, Willys, Coop, H & M, Stadium osv), gør en meget aktiv indsats for at få folk til at blive medlem! Og har tydelige medlemsfordele. Rabatkort er virkeligt dagligdag.

Dette kunne da være fristende for de danske virksomheder at lærer af... Jeg har ikke stødt på det i samme omfang i DK - overhovedet!

Tag et smut til SE på indkøbstur indimellem, og lær en del!! :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:14

Nicolaj Thomasen:
De er ikke lovlige længere, men jeg tror ikke det har noget med ludomani at gøre

Det var nu heller ikke det jeg mente, jeg lagde mere vægt på om de tillod dette ske, selvom det var imod loven ...

Jeg vil stadig mene det link igang kom med tidligere i tråden forklare det hele meget godt, klart der ville kunne snydes/undviges osv alle steder men overordnet vil jeg men Jan har ret når han siger det er lovligt.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:15

Entrepreneur - Jan:

John Nielsen:
Det er et meget relevant debat, som nødigt skal ødelægges af støj.

Og bare lige som sidekommentar, så har jeg i forhold til mit første indlæg, tænkt over muligheden forretningsmæssigt og var klar til at servere idéen gratis her i tråden med oplysninger om hvem man kunne kontakte for at lave konceptet samt billig trykning af lodder i udlandet, men jeg gider ikke nu.

Og kan godt være det virker tøsefornærmet Smile og det er det også hehe

:-(

Sjovt, hvis man også kunne lave online skrab.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:27

Ninaf:

Entrepreneur - Jan:

John Nielsen:

Og bare lige som sidekommentar, så har jeg i forhold til mit første indlæg, tænkt over muligheden forretningsmæssigt og var klar til at servere idéen gratis her i tråden med oplysninger om hvem man kunne kontakte for at lave konceptet samt billig trykning af lodder i udlandet, men jeg gider ikke nu.

Det kan man da allerede. Der er sikkert mange der kan lave det for dig, men jeg fandt denne side ved en hurtig Google søgning: http://www.in-demand.dk/kompetencer (klik på "spil & konkurrencer)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:22

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:35

Ninaf:

Entrepreneur - Jan:

John Nielsen:

Her er et eksempel: http://www.fona.dk/storsalg/

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 09:29

Nicolaj Thomasen:
Her er et eksempel: http://www.fona.dk/storsalg/

Det er faktisk ret sjovt, at sidde og skrabe - også selvom gevinsten er et tilbud :)

Hvad vil sådan en feature ca. koste? 

/Nina

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)