@igang - det er en banan du kommer med der og den må helst ikke komme med i frugtkurven |
Nicolaj Thomasen:De er ikke lovlige længere, men jeg tror ikke det har noget med ludomani at gøre, men snarere at Skat ville have en større del af kagen, hvorfor også de enarmede er koblet til en tæller, så Skat kan følge med.
MEGET off-topic: Så burde de også overveje at sætte sådan en tæller på DSB's billetautomater, for større scam skal man da lede længe efter. Og det er et scam jeg tror det giver ret godt. Jeg har i denne jul skulle have min cykel med i S-tog for første gang, og troligt har jeg købt 4 cykelbilletter á 12 kr.
Efterfølgende har jeg så fundet ud af, at man slet ikke skal betale for sin cykel. Så det er i virkeligheden bare en "Donations knap", forklædt som "cykelbillet". Jeg ved godt at DSB mangler penge, og ud over nogle horrible billetpriser, har jeg altså også doneret 48 kr. til dem i form af denne "Donations-knap". Håber Skat kigger med, for det må være en årlig milliongevinst med denne knap :o)
Nå, tilbage til emnet..