Hej med jer, Tråden er blevet anmeldt for en for skarp tone. Det er jeg enig i. Lad os lige holde en sober tone i debatten. Det er OK at være uenige, men vi skal tiltale og omtale hinanden med gensidig respekt. Det er et meget relevant debat, som nødigt skal ødelægges af støj. På forhånd mange tak for jeres forståelse.. |
John Nielsen:Tråden er blevet anmeldt for en for skarp tone. Det er jeg enig i.
Lad os lige holde en sober tone i debatten. Det er OK at være uenige, men vi skal tiltale og omtale hinanden med gensidig respekt.
Det er et meget relevant debat, som nødigt skal ødelægges af støj.
På forhånd mange tak for jeres forståelse..
Taget Ad Notum.
Kan du ikke bare slette mit indlæg med ovenstående ordlyd (og så lige rette dit eget med citat )
Dog ændrer det ikke på det faktum at jeg er træt af indlæg der er faktuelt forkerte, og endnu mere træt at hævnkarakterer der gives fra folk der ikke aner hvad de snakker om.
Jeg er ganske seriøs omkring ønsket om denne rådgivning, da indlæg af den type i en meget vigtig debat er spild af min tid og jeg derfor må overveje om jeg gider dele ud af min viden fremover eller om jeg skal acceptere folk der er uvidende. Min tid er efterhånden for knap til den slags