Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er skrabelods rabatkupon lovligt?

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Entrepreneur - Jan:

Det mindste du kunne gøre var sgu da at Google emnet, så du bare kan fodre din kyllingehjerne med en smule viden.

Fuck jeg er træt af de ignorante fjolser der skal underminere en lødig debat med intetsigende og dumme kommentarer.

Hej med jer, Skype-Smile

Tråden er blevet anmeldt for en for skarp tone. Det er jeg enig i.

Lad os lige holde en sober tone i debatten. Det er OK at være uenige, men vi skal tiltale og omtale hinanden med gensidig respekt.

Det er et meget relevant debat, som nødigt skal ødelægges af støj.

På forhånd mange tak for jeres forståelse..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:28

John Nielsen:

Tråden er blevet anmeldt for en for skarp tone. Det er jeg enig i.

Lad os lige holde en sober tone i debatten. Det er OK at være uenige, men vi skal tiltale og omtale hinanden med gensidig respekt.

På forhånd mange tak for jeres forståelse..

Taget Ad Notum.

Kan du ikke bare slette mit indlæg med ovenstående ordlyd (og så lige rette dit eget med citat Smile)

Dog ændrer det ikke på det faktum at jeg er træt af indlæg der er faktuelt forkerte, og endnu mere træt at hævnkarakterer der gives fra folk der ikke aner hvad de snakker om.

Jeg er ganske seriøs omkring ønsket om denne rådgivning, da indlæg af den type i en meget vigtig debat er spild af min tid og jeg derfor må overveje om jeg gider dele ud af min viden fremover eller om jeg skal acceptere folk der er uvidende. Min tid er efterhånden for knap til den slags Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:44

John Nielsen:

Og bare lige som sidekommentar, så har jeg i forhold til mit første indlæg, tænkt over muligheden forretningsmæssigt og var klar til at servere idéen gratis her i tråden med oplysninger om hvem man kunne kontakte for at lave konceptet samt billig trykning af lodder i udlandet, men jeg gider ikke nu.

Og kan godt være det virker tøsefornærmet Smile og det er det også hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:38

Entrepreneur - Jan:

Nicolaj Thomasen:

Jeg er helt med på, at der er frit spil, hvis der er tale om en procentmæssig rabat, men i videoen nævnes et gavekort på $100 og det er her jeg mener at spillelovgivningen kommer ind i billedet, da der ikke er tale om en gratis konkurrence, netop fordi den er betinget af et køb.

Hvis $100 er ok, så ville $100.000 også være ok, medmindre der er en bagatelgrænse.

lad os slå helt fast at det der er tale om i videoen er en rabatkupon forklædt som skrabelod, og det er lovligt.

Rabtten/værdien kan af naturlige årsager så ikke overstige det dyreste man har i sin butik, da man så ryger ud i en gråzone.

Betyder det, at de lokale spejdere ikke længere behøver at søge politiet om tilladelse til et lotteri, hvis de tager 20,- kr. for en pebernød og giver en lodseddel med i købet. Der er ingen kontantpræmier i lotteriet, men udelukkende gavekort fra forskellige sponsorer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:
Betyder det, at de lokale spejdere ikke længere behøver at søge politiet om tilladelse til et lotteri, hvis de tager 20,- kr. for en pebernød og giver en lodseddel med i købet. Der er ingen kontantpræmier i lotteriet, men udelukkende gavekort fra forskellige sponsorer.

Når man blander æbler, pærer og bananer sammen - så er det umuligt at debattere.

Emnet er rabatkupon i form af et skrabelod, som anvendes i markedsføringsmæssigt sammenhæng i erhvervsmæssigt øjemed - kan vi blive enige om det?

Det er tilladt at lave købsbetingede konkurrencer.

Det er tilladt at udfærdige rabatkuponer til sine kunder.

Det er også tilladt at udfærdige forskellige rabatniverauer på rabatkuponerne til sine kunder.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:56

@Jan, du er ikke enig i, at der er et hul der kan udnyttes, hvis reglerne er som du beskriver?

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 18:56

Entrepreneur - Jan:
.

Er det tilladt at lave skrabelodder hvor man udlover præmier i form af egne produkter?

Er det tilladt hvis disse bortgives?
Er det tilladt hvis disse gives i forbindelse med et køb? 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:00

Nicolaj Thomasen:

Nu ved jeg ikke om de stadig findes, men før i tiden fandtes en del støtte foreninger hvor man kunne trykke BIG eller small på pokermaskinerne så længe klubben støttede sporten, her har jeg set mange spille sig fra hus og hjem, disse fik i min ungdom lov til at husere i DK på trods af de stramme regler ;)

Men kan disse få lov kan det vel tyde på man ikke gider gøre så meget ud af den fisk eller ?

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:06

DesignYOU:

Nicolaj Thomasen:

Nu ved jeg ikke om de stadig findes, men før i tiden fandtes en del støtte foreninger hvor man kunne trykke BIG eller small på pokermaskinerne så længe klubben støttede sporten, her har jeg set mange spille sig fra hus og hjem, disse fik i min ungdom lov til at husere i DK på trods af de stramme regler ;)

Men kan disse få lov kan det vel tyde på man ikke gider gøre så meget ud af den fisk eller ?

/allan

De er ikke lovlige længere, men jeg tror ikke det har noget med ludomani at gøre, men snarere at Skat ville have en større del af kagen, hvorfor også de enarmede er koblet til en tæller, så Skat kan følge med.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:09

Nicolaj Thomasen:
@Jan, du er ikke enig i, at der er et hul der kan udnyttes, hvis reglerne er som du beskriver?

Efter en hurtig gang Google, kom jeg frem til http://www.je.dk/dk/reklameskrab og deres sektion om skrabelodder, herunder regler.

Frit fra siden:

"Regler for salg af skrabelodder

Ved et offentligt lotteri, skal der søges om bortlodningstilladelse - du kan læse alt om reglerne på www.politi.dk. Afvikles lotteriet kun blandt arrangørens medlemmer og deres pårørende, skal der ikke søges tilladelse. Er I usikre på hvad reglerne betyder, kan I altid kontakte os, - eller måske bedre; det lokale politi, da det er lidt forskelligt hvordan loven tolkes."

Om de har ret, har jeg ikke undersøgt. Men da de tilsyneladende lever at blandt andet at lave skrabelodder, går jeg ud fra at de ved hvad de taler om. Men de nævner også selv, at det er en gråzone/fortolkning..

Så er spørgsmålet om en butiks kunder er medlemmer, men det kan de jo hurtigt blive :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)