Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Næste side" i Wordpress virker ikke - Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

På min blog http://nikolajastrup.dk/, virker linket i bunden af siden ikke - Der vises 10 indlæg på hver side, men vil man videre til ældre indlæg ryger man til side /page/2/ som bare er en kopi af første side, det sammer gælder /page/10/ osv. Det er selvsagt ikke smart. 

Andre der kender problemet?

Hvis det kræver at en skal ind og fixe det, betaler jeg naturligvis gerne for det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:23

Hej Nikolaj,

Er dine indstillinger for din forside en WP "side" eller er de blot de sidste indlæg?
Send evt en PB, så vil jeg kigge nærmere på det. 

 iPhone 6

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:26

Hej Nikolaj

Så vidt jeg kan se så er der ingen problemer. Du har kun de indlæg som du har på første side ikke?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:37

AngryBird:

Så vidt jeg kan se så er der ingen problemer. Du har kun de indlæg som du har på første side ikke?

Du kan se på http://nikolajastrup.dk/blog/ at der findes flere indlæg end de 10 viste på forsiden ;-).

 iPhone 6

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:22

Nikolaj Astrup Madsen:

På min blog http://nikolajastrup.dk/, virker linket i bunden af siden ikke - Der vises 10 indlæg på hver side, men vil man videre til ældre indlæg ryger man til side /page/2/ som bare er en kopi af første side, det sammer gælder /page/10/ osv. Det er selvsagt ikke smart. 

Andre der kender problemet?

Hvis det kræver at en skal ind og fixe det, betaler jeg naturligvis gerne for det.

It should be pretty easy to fix, do you realise there are still many things in english on your site? 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:11

Hej

det kan jeg da godt se pa for dig

Blot udfyld formularen her Gratis wordpress Hjælp

Billige seo pakker

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:18

Hej,

Jeg har forsøgt hvad at bruge mine noget begrænsede evner. 

Forsiden har både været indstillet til en side - som har været /blog, men så vises hele indlæg i stedet for kun en smagsprøve - og til de seneste 10 indlæg, men så går man videre til side to, og så er der samme indhold. 

På /blog fungerer det, og her vises side to korrekt. Jeg vil bare gerne have den side til at være forside. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:28

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej,

Jeg har forsøgt hvad at bruge mine noget begrænsede evner. 

Forsiden har både været indstillet til en side - som har været /blog, men så vises hele indlæg i stedet for kun en smagsprøve - og til de seneste 10 indlæg, men så går man videre til side to, og så er der samme indhold. 

På /blog fungerer det, og her vises side to korrekt. Jeg vil bare gerne have den side til at være forside. 

Hej Nikolaj,

Du kan ændre det ved at rodde lidt med PHP. Men hvis du ikke er så skarp i PHP, så vil jeg i stedet anbefale dig at installere dette plugin og følge vejledningen.

 iPhone 6

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:34

Hej Heine,

Tak for tippet. Jeg har lige forsøgt at se nærmere på det, men kan ikke lige få det til at fungere. På /blog fungerer det 100%, og det er egentlig bare det jeg gerne vil have vist på forsiden. 

Du er velkommen til at rode i php hvis du har tid? Skal naturligvis nok betale for det. 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 11:37

Det ser da ud til at virke fint nu :)

Ellers så skriv en PB :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)