Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

62.722 ny legekammerater alene i år :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
I den senste udgave af BNY var der en fin artikel hvor der var en graf der viste hvor mange nye virksomheder der var blevet oprette siden 1990, men den kunne jeg ikke finde, så i må nøjes med følgende:
 
I løbet af årets første 11 måneder er der startet 62.722 ny virksomheder i Danmark. Dermed når antallet af nye virksomheder i år formentlig et niveau, der ligger cirka 20 procent højere end det hidtidige rekordår 2000, hvor der blev startet 55.435 virksomheder. Kilde: BNY
 
Det er da ikke så dårligt... nu skal vi bare have lidt flere af dem herind :D
Det kunne være sjovt at se hvor mange af de 62.722 der overlever 2006...
 
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, der er nok en del der smider træskoene igen :-)

Men var der nogen undijation af hvilken type virksomheder det primært var?
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skyder på at hovedparten er service virksomheder til B2C markedet, eller mindre Web/reklamebureauer eller bare generalt firmaer indenfor IT branchen..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste man kunne læse af statistiken, var at ca. halvdelen var personlig ejet selvskaber.
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 11:50:22 PM
Forfatter: CeeKeD
Det eneste man kunne læse af statistiken, var at ca. halvdelen var personlig ejet selvskaber.


Og hovedparten drejer sikkert nøglen om igen lynhurtigt.. Inden Told og Skats hjemmeside blev lavet om mindes jeg at man kunne finde en oversigt over antal lukkede og antal oprettede virksomheder den dag, osv. og se nogle forskellige tabeller med brancher osv. Men lige nu kan jeg slet ikke finde rundt derinde!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)