Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Amino TV

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil indledningsvise sige at Amino TV er et super godt initiativ. Jeg har allerede slugt de fleste videoer råt, og kan næsten ikke vente på der kommer flere.

Nu står jeg så og skal ud på en længere rejse til svigerfamilien, her 1. juledag, og der kunne det dælme være rart at kunne downloade de forskellige klip, så man kan se dem offline på sin tablet/telefon i bus/tog. Synes stadig det er ofte der ikke er internet tilgængeligt, eller osse er det dyrt.

I har helt sikkert planer om at putte Amino TV i jeres udmærkede app, men har I også overvejet at lave en "gem til senere" knap eller lign., således man kan gemme diverse klip? Det kunne være en plus feature :)

Go' jul! 

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:35

Det er godt nok de færreste der ikke har data inkluderet i deres mobilpakke efterhånden.

Det ville være spildt arbejde, som de kunne bruge på at forbedre andre features på Amino.. Efter min mening.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 21:19

Spildt arbejde vil jeg ikke sige, men måske ikke lige en 1. prioritets ting. Og ja, mange har data i abonnementet, men det er som regel ikke så meget, og streaming video, selv Amino TV, kan godt løbe op når man ser flere timer af gangen. Derfor ville det være rart at kunne download dem og have dem med sig.

Og du skal også huske på der ikke er særlig god dækning mange steder stadig.. Både 3g og wireless. Fra Randers til Skanderborg og Skanderborg til Herning i dag i tog kunne jeg f.eks. først komme på wireless fra Århus, og wireless suger meget batteri. Og på hele turen var der omtrent kun 10% af tiden 3g dækning, resten var edge eller ingenting. Men det lykkedes mig da at få set et klip, sådan da. Der er også lidt problemer med playeren og selve amino tv siden der ikke er mobiloptimeret.

Nu kan det godt ske ovenstående lyder som brok, men det er det bare ikke :) Ville bare lige prøve at argumentere for hvorfor det kunne være en okay ide, som en del kunne få brug for. Så du også lige kan se der også er andre elementer end bare abonnementet der spiller ind.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:27

Der er jo også det problem, at hvis man gør videoerne tilgængelige for downloads, vil det højst sandsynligt blive delt med ikke-plussere..

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 21:28

Jep ganske enig. Det må beslutningstagerne jo så veje op imod fordelene.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)