Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hardware og software til test og anmeldelse på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg produkter til mine skribenter og jeg! :-)

Jeg søger nogle produkter til min hjemmeside: www.geekfp.blogspot.com - Produkterne skal testes og skrives anmeldelse af. Er du/i interesseret i at donere et par produkter til en anmeldelse?

Vi har dagligt omkring 200+ besøgende på siden, og vi opdatere mindst siden 2 gange om ugen. Vores besøgende er alt fra hardware entusiaster til begyndere, og vores formål er at informere læseren om de forskellige produkter på markedet, og fortælle hvad vi syntes + besvare spørgsmål vedrørende produkterne.

Hjemmesiden er lige pt. registreret under et blogspot domæne, altså gennem www.blogger.com - det er selvfølgelig ikke optimalt, men grundet at siden er forholdsvis ny og stadig er under udvikling valgte vi at starte i små sko. Efter nytår bliver der købt et domæne til siden, og det hele bliver flyttet til www.geekfp.com.

Vores medarbejderstab består af frivillige entusiaster, som hver har sine egne erfaringer i bagagen - fælles for alle er at vi elsker hvad vi laver, og gør det for fornøjelsens skyld. Mange af medarbejderne er registrerede brugere på www.hardwareonline.dk, som er en af Danmarks største hardware sider hvor man kan søge hjælp eller besvare spørgsmål vedrørende hardware, software og spil; hvilket giver os en god baggrundsviden, og en stadig voksende viden indenfor feltet.

Vi skriver på engelsk for at fange et bredere publikum, men det er dog flest danskere der besøger vores side. Men vi mener at hvis man interessere sig for hardware og vil nå langt, så er det bedst at køre siden på engelsk.

Vi har indtil videre kun haft 2 produkter til at teste og anmelde, det drejede sig om FULL-DISKfighter og SLOW-PCfighter som blev doneret af www.spamfighter.com - begge programmer er blevet anmeldt, og som jeg forstod det på spamfighter var de meget glade for anmeldelsen.

Hilsen
Mikkel - Ejer af Geek's for president, administrator og skribent. 

Send mig en besked, eller skriv herunder - Så finder vi helt klart ud af noget! Smile

God jul og godt nytår til alle! Smile

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 01:36

Er det med vilje apostroffen står hvor den gør i jeres navn+logo? "Geek's for president" bliver jo til "Geek is for president", og det giver ikke særligt meget mening.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 01:40

Du har fuldstændig ret - mange tak for at du lige gør mig opmærksom, det skal jeg nok lige får rettet! Embarrassed

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 02:08

Det er ændret nu! Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)