Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil oprette en blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Først og fremmest glædelig julSmile Håber I alle har tid til og mulighed for at nyde den?

Jeg vil gerne være kendt som en af dem i kongeriget danmark der ved mest om innovation indenfor byggebranchen og bæredygtigt byggeri. 

Til det formål tænker jeg at en blog vil være vejen frem. Er der nogen forskel på hvor man opretter sin blog, og om man eventuelt selv laver hjemmesiden fremfor at bruge en gratis platform.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:17

Det er helt klart bedst at lave din egen blog på din egen host. Risikoen ved, at oprette bloggen på en gratis platform er, at du ikke selv er herre over, om den bliver pillet ned på et tidspunkt. Og det kan du ikke gøre noget ved.

Samtidig ville du heller ikke have muligheden for at have dit eget domæne, hvilket helt klart er anbefalelsesværdigt, når man skal oprette en blog. Dermed kan folk nemmere huske dig, og du vil nemmere blive fundet i søgeresultaterne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:19

Godt initiativ.

Sørg for at hoste din blog selv, så du selv har fuld kontrol over den, og ikke er afhængig af begrænsningerne på en af de gratis platforme.

Køb evt. hosting hos Unoeuro eller lign. og installér Wordpress med one-click-install. Så er du hurtigt i gang.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:36

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Jeg er enig med de andre med at køb et domæne hos en host. Det virker meget mere professionelt og du får en masse andre fordele. Du kan få hosting helt ned til 10 kr. om måneden.

Byggeinnovation.dk er meget bedre end f.eks. Byggeinnovation.blogspot.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)