Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog NEJ TAK!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledt efter svar vidt og bredt uden held, Så nu håber jeg i kan hjælpe.

Jeg har lavet min hjemmeside i Wordpress, men det skal kun være en hjemmeside, ikke en blog.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at fjerne alt der vedr. blog, som automatisk er komet med da jeg lage wordpress ind. På forsiden står der bla "hello world" på de andre sider "leave a reply" og nedenunder er der så mulighed for at lave et reply!. Det skal der IKKE! Jeg er ved at blive sindsyg.. HVORDAN FÅR JEG DET VÆK?

Hvis der en teknisk forklaring, så må du gerne forklare den på "idiot niveau" " am learning as I am going" så ved meget lidt om det tekniske aspekt.

HJÆLP

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:21

Vil du have blog delen fjernet fuldstændig, eller blot væk fra forsiden? 

Kan ikke huske detalerjene, men det du leder efter er statiske sider. Prøv at google "static wordpress"

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:22

Det skal fuldkommen væk. Skal aldrig bruges

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:23

Det ordnes altsammen fra dit "backend"! Så hvis du starter med at logge ind på www.ditdomæne.dk/wp-admin

Som det første går du under instillinger og under menupunktet "læsning"

Her klikker på på en statisk side - og vælger den side du vil have som startside!

Herefter går du ind under din(e) side(r) og åbner den/dem.

Øverst oppe til venstre kan du se en fane, der hedder "skærmindstillinger" - klik på denne fane og kryds af i "diskussion"

Nu kan du under teksten på din side, vælge at fjerne fluebenene til diskussion med mere

Håber det hjalp dig lidt på vej

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:34

Hej Bennie

Tak for svaret, jeg kom desværre ikke meget videre, Jeg har valgt min  startside, derfra kan jeg ikke være med længere. Min WP er på engelsk, når jeg går ind på min side efterfølgende, har jeg ikke noget "skærmindstillinger" eller noget som jeg lige kan se skulle være det på engeslk.

Jeg kan vælge imellem admin, dashboard, edit page, add new, comments, apperence updates

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke oprette mig som midlertidig administrator og sende url til mig i pm - så skal jeg ordne det på 5 min

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej! 

- Send du mig et link til din blog + brugernavn samt kode + de ting du lige skal have ordnet.
Så skal jeg nok barbere den ged :-)

Glædelig jul!  

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:51

Hej Ebbe

tak for,tilbuddet jeg har lige sendt det til Bennie, som også vil ordne det, jeg takker for jeres hjælp, og håber i alle får en glædelig jul!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

I lige måde!

- Om det er mig eller en anden der hjælper dig, det er for mig ligegyldig :-) - Godt at høre du har fået noget hjælp! Held og lykke.  

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 14:38

>Tak til alle for jeres input, og stort tak til Bennie som har været inde og ordne det, så det nu ser meget pænere ud, og da han så lige var der, ordnede han så også lige lidt SEO som er næste skrdt jeg skal i gang med!

TAK OG GOD JUL

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)