Nu har jeg ikke selv en webshop som sådan, så der er sikkert andre der kan give bedre råd.
Men en ting man skal overveje er om du selv vil sørge for lager og afsendelse af vare, eller om du vil outsource dette til et largerhotel med pluk og pak.
Jeg har en skønhedsblog på nettet og overvejer, at udvide med webshop og evt. brevkasse, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an?
Jeg er rimelig ung - 23 år - men har masser af drive, gå-på-mod og tror på mit projekt.
- Er det kompliceret at starte webshop? Og hvad er de basale omkostninger ved det? Hvor tidskrævende er det?
På forhånd tak.
Venlig hilsen, Cecilie // beautyblock.dk
Der findes mange forskellige meninger.
Er det kompliceret? Ikke nødvendigvis. Selve opsætningen, herunder også oprettelsen af varer kan dog tage en hel del tid. Men herefter er vedligeholdelsestiden afhængig af dine udskiftninger i varesortimentet.
Basale omkostninger?
Et sted det hele er hostet (webhotel), et domæne, og en betalingsgateway - så er du godt kørende. Herudover skal du i din shopmodel og produktpriser indregne ting som moms, fragtgebyr og emballage :-)
Nogen kan sætte det hele op for dig for 5-15.000 - andre vælger at lave praktisk talt det hele fra bunden :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Mange tak for svar. Kan du foreslå nogle udbydere, hvis jeg gerne vil have det hele sat op fra bunden? Og kan jeg selv få lov at være med i processen fra start til slut?
Vi tilbyder webshops som er klar til brug, du kan kigge forbi www.ewebsystem.dk eller skrive til mig på mof@ewebsystems.dk
Hvis du bestiller en gratis demo så har du lidt at lege med i julen :-)
Go jul!
Morten
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.