Jeg er kommet på en hel ny idé. Den har potentiale til at blive lige så stort som eksempelvis Twitter - og er meget lig deres koncept. Det har dog ingen relationer til Twitter eller andre nuværende online sider. Jeg har i hvert fald ikke set idéen været udført endnu.
Mit spørgsmål lyder på: - Hvordan får jeg den bedste feedback, uden at jeg mister idéen til en anden? - Hvad med programmeringen, osv., osv.
Note: Idéen er stadig på første stadie. Jeg er ikke kommet i gang med udviklingen.
NB: Jeg har ingen planer om at komme op på et niveau med Twitter i første omgang - og det tror jeg da heller ikke sker. Bare en parallel sammenligning.
- Du bliver nød til at dele ideen med folk - om du vil gøre det på Amino er op til dig selv, ellers må du snakke med nogle bekendte og venner, som kan give dig feedback på ideen - Problemet med venner er bare at de ofte ikke er helt neutrale ang. kritik :-)
- Du siger ideen kun er på første stadie. Start evt. med at finpudse ideen og gør den helt klar til opstart. - På den måde støder du nok også på svagheder og styrker ved dit produkt, som du slet ikke havde tænkt over.
Hvem kunne man eventuelt dele idéen med - og samtidig vide sig sikker på, at den ikke bliver taget af vedkommende?
Typisk folk der har nok at se til i forvejen :-)
Men ærlig talt, så har ikke hørt om eller set nogen få taget deres ide - heller ikke vanvittigt indbringende ideer de har lagt offentligt frem på amino for at få sparring. Ikke engang dé ideer er kopieret.
Og hvis du så har en ide der kræver udvikling mm. - så tror jeg næppe du skal regne med at nogen render med den:)
Få ideen ud :-)
mvh
thassje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Problemet er bare, at jeg er bange for, at den vil blive tyvstjålet, hvis jeg fortæller den offentligt. Tror bare jeg har ramt guldgruben her - men idéen mangler stadig at blive finpudset og der ligger en masse arbejde forude.