Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Belcher knappen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med dette amerikanske salgskoncept i form af en knap? Jeg har tænkt mig at splitteste med denne og vil høre om i tror det danske folk er for afdæmpede i købsnatur til sådanne?

Mit foreløbige udkast:

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 06:14

Jeg har læst om den før, men har ikke set nogen tests som virkede troværdige.

Hvis du laver en test med den, så ville det være fedt med et blog indlæg.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 07:40

Har gode erfaringer med at ændre styling på webshops. Især det at lave vigtige knapper kæmpestore og synlige har ladet til at virke ret godt. Så mon ikke der er noget om snakken. Tror dog de 320% i øget salg, nævnt på belcherbutton.com, er stærkt overdrevne, så tag det med et gran salt. Men ingen tvivl i mit sind om at det virker, ifht. at have mindre synlige knapper.

Ps. husk at klemme et visa-dankort logo ind i belcheren :) Det tager Paypal jo også imod.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Jeg synes nemlig også det kunne være et interessant forsøg og se om webhandlen er "modnet" nok til den amerikanske måde. Skal nok give en update om en måneds tid.

@Dan Det kigger jeg lige på, synes det var lidt misvisende med et DK logo da de jo rent faktisk ikke understøttes.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 11:11

Jeg har nu betalt utallige gange med visa Dankort på paypal.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04

Mit indlæg var nu mere henvisende til at du betaler med visa delen og ikke dankortet.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:33

Der er de rigtige kort, du skal ikke smide det dansk dankort billede ind, det skuffer bare den procentdel af kunder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:17

Lasse Smith:

Der er de rigtige kort, du skal ikke smide det dansk dankort billede ind, det skuffer bare den procentdel af kunder.

Jeg tror der bliver talt forbi hinanden fordi der findes jo ikke noget rigtigt visa/dankort logo. Men et logo som disse vil jo vise at det kan visa dankort og ikke dankort som vil virke.

Jeg tror fler tallet af dansker som har et Dankort med VISA kort ikke tænker på det som et visa kort men i det daglige tænker på det som et dankort. Det er kun hvis de rejser tænker de på det som et VISA kort

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:22

Jeg tror ikke folk i Danmark, der køber noget over nettet, er vant til at se sådan noget. ;o)

- Men personligt, så kan jeg godt lide det. :D

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)