|
Selv tak. Lyder godt! Elsker kringle! |
Var det ikke Jer som sendte en spørgeundersøgelse rundt? Mener nemlig jeg svarede på noget som kunne minde om Jeres koncept. NICE!
Debat
|
Var det ikke Jer som sendte en spørgeundersøgelse rundt? Mener nemlig jeg svarede på noget som kunne minde om Jeres koncept. NICE! |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
|
Fantastisk! Har også tit gået og tænkt over, hvorfor f*nden der ikke kunne udbringes noget ordentligt morgenbrød, i stedet for de frosne møllehjul man opvarmer hver morgen. Men, en basse og et rundstykke i Aarhus ville være på sin plads. Glæder mig til den bliver videreudviklet. Skal hvertfald holde øje med den! Held og lykke! |
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk
|
Hej Andreas. Vi arbejder lige nu hårdt på at få startet 3 bagere i århus, 2 i Aalborg og 2 i Odense |
|
Fedt koncept og fedt navn! Jeg kan se at "vores" bager i Kolding står på jeres liste, og det skal helt klart afprøves ved næste lejlighed. |
|
Hej Kerstin. Jamen det lyder da bare super, du må da meget gerne smide en lille kommentar herinde omkring din oplevelse af kringlexpressen.dk :-) |
|
Rigtig god idé i har fået og jeg er helt vild med navnet |
|
Hej Therese. Mange tak for de pæne ord, jep kringler skal der jo til :-) |
|
Hop ind på vores facebookside kringlexpressen og hold dig opdateret med hvornår vi åbner i dit område |
|
Så åbner Guldbageren i Frederiks ved viborg for onlinesalg fra mandag 9/1-12, derefter følger Varde, Svendborg, Odense og Aalborg |