Selv tak. Lyder godt! Elsker kringle! |
Var det ikke Jer som sendte en spørgeundersøgelse rundt? Mener nemlig jeg svarede på noget som kunne minde om Jeres koncept. NICE!
Var det ikke Jer som sendte en spørgeundersøgelse rundt? Mener nemlig jeg svarede på noget som kunne minde om Jeres koncept. NICE! |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Fantastisk! Har også tit gået og tænkt over, hvorfor f*nden der ikke kunne udbringes noget ordentligt morgenbrød, i stedet for de frosne møllehjul man opvarmer hver morgen. Men, en basse og et rundstykke i Aarhus ville være på sin plads. Glæder mig til den bliver videreudviklet. Skal hvertfald holde øje med den! Held og lykke! |
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk
Hej Andreas. Vi arbejder lige nu hårdt på at få startet 3 bagere i århus, 2 i Aalborg og 2 i Odense |
Fedt koncept og fedt navn! Jeg kan se at "vores" bager i Kolding står på jeres liste, og det skal helt klart afprøves ved næste lejlighed. |
Hej Kerstin. Jamen det lyder da bare super, du må da meget gerne smide en lille kommentar herinde omkring din oplevelse af kringlexpressen.dk :-) |
Rigtig god idé i har fået og jeg er helt vild med navnet |
Hej Therese. Mange tak for de pæne ord, jep kringler skal der jo til :-) |
Hop ind på vores facebookside kringlexpressen og hold dig opdateret med hvornår vi åbner i dit område |
Så åbner Guldbageren i Frederiks ved viborg for onlinesalg fra mandag 9/1-12, derefter følger Varde, Svendborg, Odense og Aalborg |